Pod kapotou nejsilnějšího modelu Seat León Cupra se nyní objevuje zážehový vidlicový šestiválec 2.8 s pětiventilovou technikou a výkonem 150 kW/204 k. Právě ten dělá Cupru nejrychlejším sériovým Seatem (235 km/h), který byl v padesátileté historii španělské automobilky vyroben. Proto je také jeho výkon, resp. točivý moment 270 N.m při 3200 ot./minutu přenášen na vozovku variabilním pohonem 4×4 se spojkou Haldex.
S vhodně odstupňovanou šestistupňovou převodovkou zrychlí z klidu na 100 km/h za 7,3 s a když jsme u provozních hodnot, tak se zmiňme o kombinované spotřebě 10,9 litru.
S opravdovým soutěžním automobilem má Seat León Cupra stěží jen něco společného, ale vzhledem k tomu, že se pod sympatickou karosérií ukrývá koncernová technika VW, není pochyb, že si najde své příznivce, stejně jako při svém debutu v létě 1992 obdobný VW Golf V6 Motion.
Dynamiku zvýrazňují aerodynamicky tvarované čelní nárazníky s velkými otvory pro nasávání vzduchu, boční prahy a hliníkové 17“ ráfky se širokými pneumatikami 225/45. Sportovní duch pokračuje také uvnitř anatomickými sedadly s koženým potahem a optimálním bočním držením těla v rychlých zatáčkách. Obě přední sedadla jsou navíc elektricky seřiditelná a vyhřívaná.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií