Se sloganem „Proč ne teď?“: SEAT Tarraco, bez výmluv

  • Světová premiéra inspirující televizní reklamy na nové SUV značky SEAT
  • Mezinárodní kampaň byla připravena reklamní agenturou C14torce

SEAT tento týden spouští mezinárodní televizní kampaň v rámci 360° kampaně na podporu zahájení prodeje netrpělivě očekávaného nového modelu SUV s označením Tarraco. Kampaň se sloganem „Proč ne teď?“ dodává lidem odvahu k vyhledávání nových výzev a realizaci osobního růstu. Vyzývá je, aby výmluvy odsunuli stranou, bez ohledu na věk, a našli pro sebe nové výzvy a ambiciózní cíle.

„V rámci uvedení nového modelu SEAT Tarraco jsme chtěli inspirovat a dodat odvahu k dalšímu růstu všem lidem, kteří již začali přemýšlet o tom, že to vzdají. Kdykoli můžeme udělat něco, co nás naplňuje, aniž bychom se museli uchylovat k výmluvám na věk nebo vzdálenost. Tarraco, nová vlajková loď značky SEAT, je perfektním partnerem pro sdílení těchto dobrodružství,“ říká Susanne Franzová, ředitelka marketingu společnosti SEAT.

To, co přichází, je lepší než to, co odchází

Televizní reklama uvádějící vůz SEAT Tarraco, ukazuje různé výmluvy. Diváci v ní však mohou sledovat ženu v neoprenové kombinéze, která přijíždí k zamrzlému jezeru, obklopenému zasněženými lesy. Rozbije led a skočí do téměř zmrzlé vody, aby se mohla potápět. Bez výmluv. Nové Tarraco je v tomto kontextu prezentováno jako pozoruhodné SUV, které nás doveze k naší další výzvě.

Televizní reklamu doprovází širší spektrum mediatypů, především online kampaň, která se snaží inspirovat lidi, aby odsunuli výmluvy stranou. „Věk je číslo, nikoli výmluva“ nebo „Za věkem nestojí roky, ale příběhy“ – to jsou ukázky citátů, jimiž se značka snaží zaujmout svou cílovou skupinu, tvořenou ženami a muži ve věku nad 40 let, kteří dosahují cílů, jež si sami stanovili.

Jedná se o třetí mezinárodní kampaň k uvedení nového modelu na trh, kterou pro značku SEAT připravila agentura C14torce. A také o první kampaň v rámci nové smlouvy mezi oběma společnostmi, které se dohodly na prodloužení spolupráce o další tři roky. Agentura C14torce již pro společnost SEAT připravila atraktivní kampaně, mimo jiné k uvedení nové značky CUPRA a k zahájení prodeje nových modelů SEAT Arona a Ibiza.

Adaptaci kampaně pro Českou republiku připravila agetura Rituál ve spolupráci s FUSE a PHD.

„Po vzoru výrobce chceme uchopit esenci značky SEAT a především hodnoty našeho nového, silného postavení na trhu, které úzce souvisejí s konektivitou, budoucností a blízkým spojením s cílovou skupinou, která je stále více náročná, mladá a městská. Naším mottem je ‚zpochybňování tradic‘ a nastavená cesta nám pomáhá tohoto cíle dosáhnout,“ říká Filip Stoulil, Koordinátor marketingu a prodeje značky SEAT v České republice.

Nový SEAT Tarraco, navržený a vyvinutý společností SEAT v Martorellu a vyráběný v německém Wolfsburgu, završuje ofenzivu španělského výrobce automobilů v segmentu SUV, která již přinesla modely Ateca a Arona. Nový model získá pro značku SEAT nové zákazníky a posílí její image v tomto segmentu.

 

 

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PYRAMIDA Centrum
U Pyramidy 721, 252 43 Praha – Průhonice
267 751 006, NONSTOP HELP SERVIS 602 182 424
prodej@pyramidacentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Francouzské otevření nové sezony

Francouzské otevření nové sezony

Tým Rabbit Czech Racing otevřel letošní sezónu prvním podnikem mezinárodního seriálu FIA International Hill Climb Cup ve francouzském St Jean du Gard. Jezdec Adam Králík obsadil na této trati...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejikoničtější model SEATu slaví 40 let. Tohle je Ibiza Anniversary Limited Edition

Nejikoničtější model SEATu slaví 40...

Španělská automobilka SEAT oslavuje 40. výročí Ibizy, nejikoničtějšího modelu značky, limitovanou edicí s označením „Anniversary“. Model pojmenovaný po ostrově Ibiza přinesl...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta -

SEAT nainstaluje 39 000 solárních panelů. Ztrojnásobí kapacitu vlastní výroby z OZE Společnost SEAT S.A. ztrojnásobí kapacitu vlastní výroby elektrické energie z obnovitelných zdrojů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dvojitým vítězstvím k domácímu mistrovskému titulu

Dvojitým vítězstvím k domácímu...

Adam Králík, jezdec týmu Rabbit Czech Racing, zvítězil během uplynulého víkendu v obou závodech na Albrechtickém kopci v Lanškrouně a tímto výsledkem si zajistil v posledním podniku sezóny...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Králík v závodech do (vrbenského) vrchu bral dvě stříbra

Králík v závodech do (vrbenského)...

I přes odlišné podmínky na trati během předposledního víkendového závodu MČR v automobilových závodech do vrchu ve Vrbně pod Pradědem zůstaly výkony Adama Králíka po oba dny velmi...