V rámci své strategie rentabilního rozvoje a internacionalizace zahájil Renault v roce 1998 realizační projekt v Mexiku, jehož trh má značné perspektivy rozvoje s kapacitou milion vozů ročně s perspektivou do roku 2010 oproti 643 000 vozům registrovaným v roce 1998.
Renault. který opustil mexický trh v roce 1886 v době, kdy mu potíže odvětví v Evropě v kombinaci s krizí místního trhu již nadále neumožňovaly zajišťovat plnění jeho aktivit, se nyní nachází ve stabilizované finanční situaci. Prostřednictvím uzavření strategického partnerství Renault – Nissan mohl Renault urychlit svůj projekt a snížit náklady díky možnosti využívat průmyslových a obchodních struktur Nissanu v Mexiku. Na druhé straně mohl Nissan vzhledem k návratu Renaultu na mexický trh optimalizovat své místní operace při snížení nákladů na provoz továren a rozšíření vlastního sortimentu výrobků. Proto lze tuto spolupráci považovat za prospěšnou pro obě strany.
Prvním prodávaným vozem bude Scénic, podstatně renovovaný monopost, který v Evropě vytvořil nový trh a jehož se od uvedení na trh prodalo více než 713 000 kusů. Během dvou následujících let uvede Ranault v Mexiku nové vozy, zejména Scénic RX4, první sportovní vůz vytvořený na základě monopostu, ale též Clio kromě dalších výrobků určených k pokrytí všech segmentů mexického trhu. Tyto výrobky budou nabízeny s velmi dobrou úrovní vybavení zvláště co se týče bezpečnosti, ve které je Renault jednou z vedoucích firem v Evropě. Renault očekává prodej asi 30 000 vozů v roce 2003 a 80 000 vozů ročně v dlouhodobé perspektivě. Přítomnost v Mexiku v partnerství s Nissanem zároveň Renaultu umožní posílit jeho obchodní aktivity ve Střední Americe a Karibiku.
Nárůst investic předpokládaných oběma partnery ohledně této spolupráce je stanoven na 400 milionů USD pro období 1999 – 2006.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií