Do roku 2000, necelé dva roky po uvedení na trh, vstupuje Renault s milióntým vyrobeným modelem Clio II. K tomu rozhodně přispělo vedoucí postavení ve třídě malých vozů na francouzském i evropském trhu v roce 1999. Zájem zákazníků si chce nadále udržet především zavedením nových motorů, rozšířenou nabídkou sportovních verzí včetně Renaultu Sport 2.0 16V a exkluzivního Clio 3.0 V6 s motorem uloženým vzadu. K dobrému prodeji by měl přispět také ještě atraktivnější poměr mezi cenou a výbavou.
Zážehový motor 1.4 16V se nově dodává do verzí RXT a SI, silnější 1.6 16V do RXT, Initiale a Sport a dvoulitr 16V je určen pro Renault Sport, nejvýkonnější (125 kW) z malých sportovních vozů. Nabídku doplňuje turbodiesel 1.9 s přímým vstřikem paliva. Clio se dnes vyrábí v počtu 2600 ks denně ve třech evropských závodech ve Francii, Španělsku a Slovinsku. V listopadu 99 se rozeběhla produkce ještě v Brazílii pro specifické potřeby zákazníků v této části světa.
Při uvedení Clia druhé generace bylo jeho ambicí dosáhnout alespoň stejného výsledku jako u první generace, které se vyrobilo přes čtyři milióny kusů a stalo se nejznámějším vozem své kategorie.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií