Rafa Nadal si popovídal s dětmi ze své nadace o tom, jak si zachovat pozitivní myšlení v průběhu lockdownu, a vyprávěl jim, jak trénuje doma, aniž by vzal do ruky raketu.
Společnost Kia Motors Corporation přispěla k jedinečnému virtuálnímu setkání celosvětového velvyslance své značky Rafaela Nadala s pěti dětmi z jeho nadace ve Španělsku.
Nadal se v srdečném hovoru se skupinkou dětí rozpovídal o potížích, s nimiž se potýkal během prvních týdnů omezení zavedených kvůli koronavirové pandemii, a o tom, jak se se situací vypořádal. Také se zmínil o tom, že si své dvacáté grandslamové vítězství tolik neužil, protože u toho nebyli jeho fanoušci a blízcí, kteří by s ním mohli výhru oslavit.
Kia zařídila setkání dětí s Nadalem v rámci své kampaně #TakeOn20. Tato iniciativa byla zahájen v říjnu a podnítila fanoušky z celého světa k tomu, aby slavného tenistu povzbudili k rekordnímu dvacátému grandslamovému vítězství, i když mu nemohli přijet fandit do Paříže. Kampaň ukázala, že v letošním obzvláště těžkém roce potřebují pomoc všichni, a společnost Kia slíbila, že prostřednictvím Nadalovy nadace podpoří ty, kdo strádají nejvíce.
Ohledně pomoci, kterou Kia prostřednictvím této nadace nabízí, Nadal prohlásil, že „podpora poskytovaná společností Kia je pro rozvoj Nadace Rafaela Nadala klíčová. Díky tomu, že máme k dispozici více zdrojů, dokážeme pomoci většímu počtu děti a vylepšit kvalitu programů, které nabízíme.“
Nadace Rafaela Nadala, již Kia podporuje od jejího vzniku, slaví letos desáté výročí založení. Nadace prostřednictvím vzdělávání a sportu pomáhá dětem a náctiletým na celém světě tím, že jim poskytuje rovné příležitosti. „Kvůli jejich původu a rodinným poměrům je budoucnost těchto dětí nejistá,“ poznamenal Nadal v úvaze o jejich cílech. „Chceme jim poskytnout možnosti k osobnímu a společenskému rozvoji.“
Artur Martins, vedoucí oddělení Global Brand & Customer Experience společnosti Kia Motors, úsilí Nadalovy nadace ocenil, přičemž uvedl: „Na to, že můžeme Nadaci Rafaela Nadala pomáhat, jsme nesmírně pyšní. Práce, kterou tento tým už deset let vykonává pro děti na celém světě, je úžasná a doufám, že naše podpora bude i nadále důležitá.“
Během virtuálního setkání děti s dvacetinásobným grandslamovým šampionem vtipkovali o svých oblíbených sportech a filmech i o tom, jaké sportovní vybavení měl Nadal doma během prvních několika měsíců pandemie.
Nejstarší člen této skupinky, patnáctiletý Dani, se o nadaci vyjádřil jako o své druhé rodině. Jejího programu se účastní už čtyři roky a za tu dobu se spřátelil s mnoha jinými dětmi a nadace mu pomohla ve všech oblastech života.
Celé video z virtuální události najdete zde: Youtube: Rafa Nadal
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií