Prosincové výsledky přivedly Mazdu Motor Europe ke čtvrtému nejlepšímu roku v historii

Evropské prodeje za rok 2004 o 20% vyšší, je to čtvrtý nejlepší rok v historii

Objem prodejů za prosinec přesáhl 17 000 vozů; tyto vozy představují druhý nejlepší prosincový výsledek za posledních 12 let. V čele stálo Španělsko, kterému se podařilo dosáhnout rekordního měsíčního prodeje v historii vůbec, když zvýšilo prodej o 8%, a Řecko dosáhlo rekordního měsíčního podílu na trhu 3,7% a zvýšilo prodeje o 36%. Prosincové rekordní prodeje dosáhlo také Rusko, a to zvýšení o 411% stejnému období roku 2003. Itálie zvýšila prodej o 40%, Portugalsko o 3% oproti prosinci roku 2003.


Skvělé prodejní výsledky zaznamenalo také Norsko, zvýšení o 62%, Belgie o 8%, Německo o 4%, a Francie a Maďarsko o 2% oproti prosinci 2003.


Tyto výsledky završily úspěšný kalendářní rok Mazdy Motor Europe, v jehož průběhu bylo prodáno 275 000 vozů, tedy o 46 000 vozů více než v roce 2003. Zatímco evropský trh zaznamenal nárůst o 2,3%, Mazda Motor Europe zvýšila své prodeje o 20%. Na evropské úrovni Mazda zaznamenala dvoumístný meziroční nárůst po 25 po sobě jdoucích měsíců, které z Mazdy činí jednu z nejrychleji rostoucích evropských značek za rok 2003 i 2004. Itálie zaznamenala dvoumístný nárůst prodejů po 23 po sobě jdoucích měsíců, Řecko po 21 po sobě jdoucích měsíců.


Celkově dosáhlo dvoumístného nárůstu prodejů v průběhu roku 2004 třináct trhů. Ty zahrnují Rusko, o 460%, Itálii, o 68%, Španělsko, o 45%, Portugalsko, o 30%, a Velkou Británii, o 25% více oproti roku 2003. Prodejních rekordů bylo dosaženo také ve Slovinsku, Rumunsku, Srbsku a Bulharsku.


Dvoumístný nárůst prodejů zaznamenalo také Řecko, o 59%, Francie, o 30%, Dánsko, o 29%, Belgie, o 25%, Norsko, o 18%, Irsko, o 12%, Maďarsko, o 11% a Česká republika a Slovensko, o 10% více v porovnání k roku 2003. V Německu, na největším evropském trhu Mazdy, v Rakousku a Holandsku narostl objem prodeje a také se zvýšil podíl na trhu.


Mazda6 byla opět nejlépe prodávaným vozem v modelové řadě Mazda Motor Europe roku 2004, když představovala 34% celkových prodejů, a celkový počet prodaných vozů byl téměř stejně tak vysoký jako v roce 2003. Mazda3 měla skvělý rok, v Evropě se prodalo téměř 71 000 vozů. A Mazda2 měla vůbec svůj nejlepší rok, když se její prodeje zvýšily o 55% oproti roku 2003. Podíl Mazdy ve sportovním segmentu v Evropě je stále velice vysoký, když Mazdě RX-8 s rotačním motorem patří 14% a Mazdě MX-5 10%.


„Je nesmírně uspokojivé, že jsme byli schopni pokračovat v udržení skvělého růstu prodejů i v roce 2004, navazujíce tak na náš objemu prodejů o více než 40 000 vozů v roce 2003,“ řekl Dan Morris, President a CEO Mazda Motor Europe. „Těšíme se na upevnění našeho obrození i v tomto roce.“

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vycestujte na dovolenou v kabrioletu! Jak na to radí HoppyGo.

Vycestujte na dovolenou v kabrioletu! Jak...

Platforma pro sdílení aut HoppyGo nabízí přes 1 800 vozů, a kromě obytných karavanů, sportovních kupé a dalších speciálů také více než 30 kabrioletů. K dispozici jsou i modely jako Ford...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

První ročník akce Experience Day pro fleetové zákazníky Testování vozů včetně aktuálních novinek z portfolia skupiny Auto Palace Hosty akce svezl také účastník Rallye Dakar a soutěžní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V ČR PŘES 12 500 VOZŮ

SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V...

Obrat dealerské skupiny ve výši 5,76 mld. Kč byl částečně ovlivněn celkovou situací na trhu v ČR v druhé polovině roku Celkový prodej 9 307 nových vozů za všechny značky skupiny v ČR...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novým generálním ředitelem pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice se stal Radek Donner

Novým generálním ředitelem pro retail...

S účinností od 1. června 2018 zastává nově pozici Generálního ředitele pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice Radek Donner. Jedná se tak o další personální posilu v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...