Tomáš Pletka, šéf stáje Gekon Racing doufá:
„Trať bude obdobou zlínského klání. Věřím, že celá akce proběhne bez jediného problému a trochu vlídnější bude na účastnice i počasí. I když to podle předpovědí zase tak nevypadá.“
Citroën Česká republika ve spolupráci s promotérem Citroën Racing Trophy CZ 2013 GEKON Racing a ženskou komisí Federace automobilového sportu AČR evidují do druhého předkola 19 přihlášek.
Czech Women Talent CZ 2013 – startovní pořadí
- 1. Michala Vávrová
- 2. Simona Roubková
- 3. Sandra Pokorná
- 4. Nikola Dvořáková
- 5. Markéta Němcová
- 6. Marie Roučková
- 7. Kateřina Roubková
- 8. Kamila Frohlichová
- 9. Lucie Prostináková
- 10. Barbora Šindelářová
- 11. Barbora Holická
- 12. Jana Voříšková
- 13. Zuzana Kuchařová
- 14. Kateřina Mullerová
- 15. Gabriela Vlachová
- 16. Karolína Příhodová
- 17. Kristýna Bistiaková
- 18. Šárka Bartošová
- 19. Marie Pěchoušková
Parametry trati: délka 650 m, šířka 18 m, povrch asfalt 100 %
Časový harmonogram předkola PŘÍBRAM
- Administrativní přejímka 08:30 – 09:15
- Rozprava s jezdkyněmi (ukázková jízda) 09:15 – 09:30
- Seznamovací jízdy (2 jízdy) 09:30 – 11:30
- Seznam převzatých jezdkyň a startovního pořadí 10:30
- 1. měřená jízda 11:30
- 2. měřená jízda 13:00
- Vyhlášení výsledků 15:00
Uvedené časy jsou pouze ilustrační s velkou časovou rezervou, pořadatel se bude snažit co nejvíce závod urychlit.
Poznámky k průběhu semifinále v Příbrami:
Předkolo se bude skládat ze dvou měřených jízd. Ke změřenému času se připočítávají penalizace za špatný průjezd či shození kužele. Horší z obou jízd se škrtá a do konečných výsledků se bude počítat ta lepší. Vítězem závodu se stává jezdec s nejnižším součtem časů a penalizací z vypsaných jízd minus nejhorší dosažený výsledek. Měření času se provádí s přesností na tisíciny sekundy.
Závěrem budou vybrány 3 účastnice, které postoupí do národního finále dle následujících pravidel:
- do finále se může klasifikovat maximálně jedna účastnice, která má nebo měla závodní licenci jezdce a řídila při rally závodní vůz
- při nesplnění úvodního pravidla postoupí z příbramského předkola tři účastnice, které nemají, ani neměly licenci závodního jezdce FAS AČR (spolujezdkyně s licencí je považována jako účastnice bez licence)
- dále si pořadatel ponechává právo k nominaci vybrané účastnice do národního finále na základě „divoké karty“
Všechny potřebné dokumenty a pravidla jsou ke stažení na internetové stránce www.gekonracing.cz.
Technické parametry Citroënu DS3 R1B:
Motor:
Řadový zážehový šestnáctiventilový čtyřválec DOHC o zdvihovém objemu 1598 ccm (vrtání 77 mm x zdvih 85,8 mm) uložený vpředu napříč. Nejvyšší výkon 125 k při 6000 ot/min. Maximální krouticí moment 165 Nm při 4200 ot/min.
Převodovka:
Pohon předních kol, pětistupňová převodovka. Stálý převod 13×64. Metalokeramická jednokotoučová spojka o průměru 200 mm. Hřebenové řízení s hydraulickým posilovačem.
Podvozek:
Vpředu zavěšení kol McPherson, vzadu torzní náprava typu H. Tlumiče pérování Citroën Racing, vinuté pružiny. Kotoučové jednopístkové brzdy, vpředu s ventilovanými kotouči průměru 266 x 22 mm vzadu s plnými kotouči průměru 247 x 9 mm. Šestnáctipalcová kola 6,5 x 16″, pneumatiky 200×60 R16.
Rozměry a hmotnost:
Třídveřová zesílená samonosná karoserie s vevařeným ochranným rámem. Délka 3948 mm, šířka 1715 mm, rozvor 2465 mm. Rozchod kol 1520/ 1490 mm. Minimální hmotnost FIA 1180 kg. Bezpečnostní nádrž o objemu 50 litrů.
Společnost GEKON RACING s.r.o.
– je distributorem náhradních dílů a přestavbových kitů pro vozy Citroën C2 R2 MAX a Citroën DS3 R3T a DS3 R1. V případě potřeby GEKON RACING s.r.o. poskytne všem zájemcům o starty s vozy Citroën detailní informace.
Kontakt: GEKON RACING s.r.o. (Tomáš Pletka, tel.: 777 853 681, e-mail: gekonracing@email.cz)
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií