Program prodeje ojetých vozů pod značkou „auto-plus“, který zavedl dovozce automobilů Audi, SEAT a Volkswagen v roce 2001, patří dnes k nejvyhledávanějším způsobům koupě kvalitního ojetého vozu. Svědčí o tom mj. neustále rostoucí prodeje: Během prvních šesti měsíců tohoto roku se v programu „auto-plus“ prodalo 4568 ojetých vozů, což znamená meziroční nárůst o 5,8 %.
„Zájemci o ojeté vozy dobře vědí, že u nás najdou skutečnou kvalitu a solidní záruky,“ komentuje pololetní výsledky Petr Neústupný, project manager programu „auto-plus“. „Našim nejsilnějším argumentem je jistota koupě po všech stránkách kvalitního a důkladně prověřeného vozu jasného původu, jehož technický stav zkontrolovali specialisté značkových servisů.“ Program „auto-plus“ však přináší řadu dalších výhod a jistot – jde především o možnost financování ojetého vozu prostřednictvím renomované leasingové společnosti, možnost získání výhodného havarijního pojištění a doživotní záruku mobility na vozy Audi, SEAT a Volkswagen.
Do systému „auto-plus“ jsou zařazovány ojeté vozy všech značek koncernu Volkswagen i dalších výrobců. Z koncernových značek se v prvním pololetí nejlépe prodávaly vozy Škoda, ačkoli právě jejich prodej jako jediný nepatrně poklesl – konkrétně na 2229 kusů, což znamená pokles proti stejnému období loňského roku o 2,2 %. Prodeje všech ostatních značek koncernu Volkswagen rostly – nejlépe se prodávaly vozy Volkswagen (953 vozů, meziroční nárůst o 23 %, nejprodávanější model: Golf IV (262 ks)). Vozů SEAT se za první pololetí prodalo celkem 302 (+3,5 %, nejprodávanější model: Toledo (89 ks)). Vozů Audi se prodalo 234 (+20 %, nejprodávanější model: Audi A6 (67 ks)). Užitkových vozů Volkswagen se během prvních šesti měsíců prodalo 133, což znamená výrazný nárůst o 29 %. Nejlépe se prodávaly modely Transporter (72 ks).
„Mírný pokles prodejů škodovek a naopak další výrazné posílení prodejů vozů sesterských značek koncernu Volkswagen odpovídá zaměření programu „auto-plus“, který se orientuje především na kvalitní vozy Audi, SEAT a Volkswagen,“ vysvětluje Petr Neústupný.
Automobilů ostatních značek se od ledna do června v systému „auto-plus“ prodalo celkem 717, tedy o 13 % více oproti stejnému období roku 2003.
Při budování kontaktů se zákazníky sází projekt „auto-plus“ hodně na internet a tato strategie se osvědčuje. „Počet unikátních návštěvníků našich stránek www.auto-plus.cz se během prvního pololetí vyšplhal až na 384 758, což je o třetinu více, než kolik činila návštěvnost internetových stránek během první poloviny roku 2003,“ říká Petr Neústupný. O kvalitě nabídky a dobré obchodní politice svědčí i rychlá „obrátka“ nabízených automobilů – ojetý vůz z programu „auto-plus“ čeká na svého nového majitele průměrně pouhých 46 dnů.
„Zákazníci oceňují také stále bohatší nabídku ojetých vozů, která dnes zahrnuje bezmála 1700 vozů, a stále hustší síť prodejců – ojeté vozy pod značkou „auto-plus“ se v současné době prodávají v 35 centrech rozmístěných po celé České republice,“ říká Petr Neústupný. Nejúspěšnějším prodejcem se stala firma Auto Jarov, která během prvního pololetí dokázala zákazníkům předat 1359 ojetých vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií