Měsíc duben
– přinesl 631 nových registrací osobních vozů a tím i nárůst o 22,3%. Obchodní nabídka Cool ceny bez 21% DPH zaujala hlavně zájemce o vozy Citroën C1 a velkoprostorové modely Citroën C3 Picasso, Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso. Z modelové řady DS se na špici vyhoupl vůz Citroën DS4 a první majitelé si odvezli i novinku Citroën DS3 Cabrio.
Také užitkovým vozům CITROËN se v dubnu dařilo: 10,41% podílu na trhu a zvýšení prodejů o 11,7%.
Ředitel značky CITROËN v ČR Sébastien Vandelle uvedl:
„Těší mě takový zájem zákazníků o naše vozy a chci jim poděkovat za důvěru. Pro měsíc květen přicházíme s novým, v automobilovém průmyslu ojedinělým projektem, konceptem CITROËN CASHBACK. Byl bych rád, kdyby tato naše obchodní nabídka zaujala svou výhodností co nejširší spektrum potenciálních zákazníků a přivedla je do showroomů našich prodejců pro konkrétní obchodní nabídky. Principem CASHBACKu je poskytnout zákazníkovi při nákupu auta prodejní pobídku nikoliv formou přímé slevy na faktuře, ale vyplacením peněz převodem na účet, a to až do výše 180 000 Kč.“
Citroën Česká republika organizuje od poloviny května exkluzivní road show
– která nabídne široké veřejnosti možnost vyzkoušet si všechny vozy modelové řady DS. Testovací jízdy s modely Citroën DS3, DS3 Cabrio, DS4 a DS5 budou probíhat v šesti městech od 14. května. DS Tour nabídne tak možnost vyzkoušet si prémiové vozy, které obvykle v nabídce předváděcích vozů nefigurují, v různých motorizacích a barevných kombinacích, včetně takového bonbónku jako je DS5 Hybrid4, kombinující dieselový motor s elektromotorem nebo Citroën DS3 Cabrio.
Obchodní výsledky Citroën ČR – leden až duben 2012/2013
leden-duben 2012 | leden- duben 2013 | změna | |
Nově registrované vozy | 2 206 | 2 465 | + 259 vozů |
Podíl na trhu | 3,46 % | 4,53 % | + 1,07 % |
Pozice na trhu | 8. | 6. | + 2 místa |
Značka CITROËN
Značka CITROËN byla založena před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh novou řadu výrobků DS, kterou dnes tvoří modely Citroën DS3, DS4 a DS5. CITROËN, opírající se o koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již CITROËN získal 8 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, zastoupení v 90 zemích a 1 265 000 vozů prodaných v roce 2012.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií