Z toho se plné dvě třetiny prodejů realizovaly mimo Francii. Tam se za prvních 10 měsíců roku 2004 prodalo 85 % vozů Xsara Picasso s dieselovými agregáty, přičemž 34 % prodaných aut je s motorem HDi 110 k, který je co do zájmu motoristů nejúspěšnějším.
Vraťme se však do historie. Příchod Xsary Picasso znamenal pro značku Citroën významný mezník v inovaci výrobního programu a okamžitě se stal oživením třídy kompaktních monospaců. Tuto třídu ještě více Xsara Picasso obohatila verzí Exclusive v nejvyšším stupni výbavy (září 2001) i novou motorizací v lednu 2003 díky motoru 2.0 i 16V ve spojení s autoadaptivní převodovkou se sekvenčním řazením.Od února 2004 sjíždí z výroby Xsara Picasso s novým dieselovým motorem HDi 110 k, který využívá nejmodernější techniky Common Rail a vyniká kombinovanou spotřebou 4,9 l na 100 km i příznivými hodnotami emisí.
V současnosti zákazníci po celém světě mohou vybírat vozy Citroën Xsara Picasso ve třech úrovních výbavy a s pěti motory. Jsou to benzinové 1.6i (70 kW – 95 k), 1.8i (85 kW – 117 k), 2.0i 16V (100 kW – 137 k) a dieselové HDi 90 a 110 k. Modelovou řadu kompletuje speciální série „Attractive“.
Modely Xsara Picasso vyrábí Citroën v hlavním závodě ve španělském Vigu, dále v brazilském Porto Real a v čínském Wuhanu pro místní trh.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií