„Naši zákazníci uznávají výhody víceznačkové obchodní strategie, cítí dynamickou obchodní politiku a zákaznicky orientované služby celé skupiny Volkswagen,“ říká Dr. Robert Büchelhofer, člen vedení společnosti Volkswagen, zodpovědný za prodej a marketing.
Koncern Volkswagen Group byl velmi úspěšný především na svých nejdůležitějších trzích – v západní Evropě a v USA. Koncernové dodávky na západoevropský trh vzrostly o výrazných 13,7 procenta, a to z 2,49 milionů vozů v roce 1997 na 2,83 milionů vozů v roce 1998. Zákazníci v USA odebrali dokonce o 53 procent koncernových vozů více – 418 000 ve srovnání s 273 700 v roce 1997.
Své dodávky zákazníkům zvýšily vloni všechny značky, sdružené v koncernu VW Group. Automobilka Volkswagen prodala vloni 2,85 milionů vozů, což je o 8,3 procenta více, než v roce 1997. Celkem 600 tisíc vloni prodaných vozů Audi představuje nárůst dodávek této značky o 9,8 procenta. Seat si polepšil o 7,2 procenta na loňských 432 tisíc automobilů a mladoboleslavská Škoda zvýšila dodávky o 8,1 procenta na 363 000 vozů. Také divize užitkových vozů Volkswagen zaznamenala vloni růst prodejů, a to o 4,6 procenta – z 228 tisíc vozů v roce 1997 na loňských 238 tisíc užitkových automobilů.
Na tuzemském trhu se i přes celkově obtížnou situaci Volkswagenu podařilo vloni prodat 6746 osobních a 1718 užitkových automobilů, což jej vyneslo ze třetího na druhé místo v absolutním pořadí mezi více než třicítkou importérů.
Procentuální podíl Volkswagenu v segmentu osobních vozů se tak – jako u jedné z mála značek – zvýšil, a to ze 4,53 v roce 1997 na loňských 4,78 %. Velmi úspěšný byl zejména závěr roku, kdy se například v prosinci podařilo prodat 549 osobních automobilů, což bylo vůbec nejvíce ze všech importérů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií