Značka Porsche odhalila na Ženevském autosalonu Mission E Cross Turismo, všestranný automobil s pozoruhodným designérským stylem. Mezi silné stránky vozidla kategorie CUV (Cross Utility Vehicle) patří emocionální design s pozoruhodnými prvky terénních vozidel a také inovativní koncept zobrazování a ovládání s dotykovým displejem a funkcí sledování očí. Nízká kapota mezi výrazně tvarovanými blatníky dává přední partii studie Mission E Cross Turismo výraz, který na první pohled prozrazuje příbuznost s modelem Porsche 911, ikonou mezi sportovními vozy. Dalšími výjimečnými stylistickými prvky jsou svislé otvory vzduchových kanálů na přídi, které optimalizují proudění vzduchu v oblasti podběhů kol, a světlomety Matrix LED.
Silueta je definována sportovní linií střechy, jež směrem k zádi klesá. Široké blatníky a trojrozměrné boční panely s ventilačními otvory za předními koly umocňují u tohoto koncepčního vozu, který má vnější šířku 1,99 metru, charakter sportovního crossoveru. Pro Michaela Mauera, šéfdesignéra značky Porsche, bylo mimořádně důležité zvolit vizuální vyjádření, které by dokonale ladilo s produktem, a aby tato skutečnost byla patrná i z fotografií studie Mission E Cross Turismo. Značka Porsche dokázala proměnit tento ambiciózní cíl v realitu díky podpoře Stefana Bognera, fotografa a vydavatele časopisu Curves.
Design automobilu umocňuje omezené množství světla se speciálními úhly jeho dopadu. „Výjimečné kvality vnějších tvarů, interiéru a informačního a zábavního systému skutečně vyniknou pouze při inteligentním použití světla a stínu,“ říká Bogner. Je to ideální způsob, jak ukázat výjimečné prvky, které reprezentují novou éru elektrické mobility. Zdánlivý rozpor v použití slabého světla k prezentaci nezaměnitelné DNA designu značky Porsche u studie Cross Turismo dokonale odpovídá „zdrženlivému“ charakteru tohoto vozu Porsche. Pouze na slabém světle odhalují fotografie mimořádnou pozornost věnovanou detailům při návrhu designu této koncepční studie.
Studii s exkluzivním lakem ve světle šedém metalickém odstínu lze dokonce i zezadu okamžitě rozpoznat jako Porsche. Mezi typické prvky patří nejen sportovní design a střešní spoiler, usměrňující proudění vzduchu, ale také souvislý pás světlometů. Velké skleněné panoramatické střešní okno sahá od čelního okna až k víku zavazadlového prostoru a umocňuje pocit velkorysého vnitřního prostoru.
Mission E Cross Turismo vyzařuje podle Bognera smyslnost, kterou ostatní elektromobily postrádají. Jedním z jeho nejoblíbenějších fotografických motivů je nápis Porsche na zádi tohoto CUV. Každé písmeno má trojrozměrnou podobu ze skla. Podle Bognerova názoru má modře osvětlený nápis potenciál stát se jedinečným identifikačním prvkem elektricky poháněných vozů Porsche. Kromě řady náladových fotografií vytvořil fotograf také video výhradně z fotografií, což je pro značku Porsche nový nápad.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.