Peugeot, Citroën, Opel a DS v ČR pokračují v zajišťování poprodejního servisu, prodej vozů se odehrává on-line

Značky koncernu PSA, stejně jako celý evropský automobilový průmysl, musely zájmu ochrany zdraví zásadně omezit či přizpůsobit své aktivity. Značky Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice se zavázaly zachovat provoz svých servisů a zajistit opravy vozidel, což je důležité zejména pro udržení zásobování, zásilkových a doručovacích služeb, ale také z pohledu udržení možnosti individuální přepravy osob. Současně byla přijata přísná opatření pro ochranu zdraví zaměstnanců servisů i klientů.

„Našim servisům zajišťujeme pomoc a podporu od samého začátku. Vydali jsme souhrn doporučení, jak bezpečně zajišťovat servisní služby a současně omezit osobní kontakt. Navíc jsme se rozhodli urychlit zavedení nástroje Videocheck pro on-line potvrzení rozsahu zakázky se zákazníkem, včetně vytvoření seznamu prací a souhlasu zákazníka. Díky tomuto nástroji jsme schopni vůz důkladně prověřit a předložit našim klientům důvěryhodný report, který je srovnatelný s výsledkem prohlídky vozu za přítomnosti klienta,“ říká Jan Matoušek, ředitel oddělení náhradních dílů a poprodejního servisu pro značky Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice.

Videocheck vyžaduje aplikaci, jež budou mít k dispozici veškeré servisy všech značek koncernu PSA v ČR. Aplikace pořídí kvalitní videozáznam z kompletní prohlídky vozu, které je vůz podroben. Mechanik na konci prohlídky vytvoří videozáznam, ve kterém rekapituluje veškerá zjištění z detailní inspekce vozu, přičemž může postupovat podle rozsáhlého formuláře, který je součástí aplikace Videocheck. Vyplněný formulář společně s videozáznamem zaslaný klientovi pak představuje zcela transparentní a důvěryhodný podklad pro rozhodnutí klienta o dokončení zakázky.

„Vzhledem k mimořádné situaci a ve snaze co nejvíce zmírnit starosti uživatelů s provozem auta jsme rozhodli umožnit výjimečně toleranci překročení intervalu pro pravidelnou prohlídku. Naše servisy budou nyní akceptovat překročení servisního intervalu až o 3000 km nebo 3 měsíce pro značky Peugeot, Citroën a DS a o 1500 km a 1 měsíc pro značku OPEL, aniž by byla dotčena záruka. Aby vozy plnily správně svoji funkci, je třeba jim zajistit příslušnou údržbu a servis. Naše sítě jsou plně připraveny poskytnout tyto služby, avšak v rámci celkové koordinace a nastavených bezpečnostních opatření žádáme naše klienty, aby v případě potřeby navštívit servis vždy nejdříve telefonicky nebo elektronicky kontaktovali zaměstnance našich servisů a domluvili se s nimi na způsobu přijetí vozidla do servisu. Naši partneři jsou připraveni zákazníkům poskytnout informace a doporučení i v případě záručních oprav,“ říká Jan Matoušek.

Telefonická a elektronická komunikace je v současné době zásadní i pro zachování prodeje nových vozů. Ten je důležitý jak s ohledem na potřeby dodání vozidel nutných k zajištění zásobování, tak i s ohledem na uspokojení privátní poptávky pro zajištění individuální přepravy osob.

Prodejci značek Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice aplikují proces prodeje nových vozů s vyloučením osobního kontaktu se zákazníky. Doprava vozů z centrálního skladu stejně jako z překladišť skupiny PSA funguje bez větších omezení. Distančně objednaná vozidla jsou pak zákazníkům předávána mimo provozovnu koncesionáře.

Prostřednictvím telefonické a on-line komunikace a s vyloučením osobního kontaktu probíhají i aktivity programu certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select. Nabídka ojetých vozů na webových stránkách emilfreyselect.cz je zákazníkům k dispozici pro telefonické rezervace vozidel.

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
TAS Komplex s.r.o.
Svárovská 3135, 470 01 - Česká Lípa
487 853 913
tomas.taran@tascl.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ SEDAN DS 9 – UVEDEN NA ČESKÝ TRH

NOVÝ SEDAN DS 9 – UVEDEN NA ČESKÝ TRH

DS 9 je velký sedan nové generace určený pro mezinárodní trhy. DS 9 je nesmírně elegantní a nabitý technologiemi. Je ztělesněním vynikající francouzské kvality značky DS na rychle se...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ZAČÍNÁ AVENTURE CITROËN TERRA AMERICA! PŘEJEZD AMERIKY VE VOZE TRACTION AVANT ODSTARTOVAL V MUZEU CONSERVATOIRE CITROËN

ZAČÍNÁ AVENTURE CITROËN TERRA AMERICA!...

Start expedice Aventure Citroën Terra America proběhl května v muzeu Conservatoire Citroën v Aulnay-sous-Bois. Dvě odvážné ženy přejedou ve voze Traction Avant 11B z roku 1956 americký kontinent...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - DS AERO SPORT LOUNGE ZÍSKAL HLAVNÍ CENU PRO NEJKRÁSNĚJŠÍ KONCEPČNÍ VŮZ ROKU 2021

DS AERO SPORT LOUNGE ZÍSKAL HLAVNÍ CENU...

Festival Automobile International, který je uznáván jako jedna z nejvýznamnějších událostí roku na programu automobilového odvětví, udělil při příležitosti svého 36. ročníku ocenění...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ CITROËN Ë-JUMPER:  AŽ 17 M3 NÁKLADOVÉHO PROSTORU VE 100% ELEKTRICKÉM REŽIMU

NOVÝ CITROËN Ë-JUMPER: AŽ 17 M3...

Citroën pokračuje v elektrické ofenzívě 2020 a přichází s vozem Nový ë-Jumper – 100% ëlectric. Tento úspěšný model je 3. elektrifikovaným užitkovým vozem a 6. elektrickým modelem, který...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ CITROËN C4 a Ë-C4: REKLAMNÍ SPOT „VZHŮRU NA CËSTU“ V PŘEDPREMIÉŘE PŘED ZAHÁJENÍM PRODEJE!

NOVÝ CITROËN C4 a Ë-C4: REKLAMNÍ SPOT...

Citroën zveřejnil spot „Nový Citroën C4, vzhůru na cëstu“. Scénář je inspirován pocity, které pohodlí vozů Citroën vyvolává, vrací každého do dětství a působí na všechny generace....