Peugeot, Citroën, Opel a DS v ČR pokračují v zajišťování poprodejního servisu, prodej vozů se odehrává on-line

Značky koncernu PSA, stejně jako celý evropský automobilový průmysl, musely zájmu ochrany zdraví zásadně omezit či přizpůsobit své aktivity. Značky Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice se zavázaly zachovat provoz svých servisů a zajistit opravy vozidel, což je důležité zejména pro udržení zásobování, zásilkových a doručovacích služeb, ale také z pohledu udržení možnosti individuální přepravy osob. Současně byla přijata přísná opatření pro ochranu zdraví zaměstnanců servisů i klientů.

„Našim servisům zajišťujeme pomoc a podporu od samého začátku. Vydali jsme souhrn doporučení, jak bezpečně zajišťovat servisní služby a současně omezit osobní kontakt. Navíc jsme se rozhodli urychlit zavedení nástroje Videocheck pro on-line potvrzení rozsahu zakázky se zákazníkem, včetně vytvoření seznamu prací a souhlasu zákazníka. Díky tomuto nástroji jsme schopni vůz důkladně prověřit a předložit našim klientům důvěryhodný report, který je srovnatelný s výsledkem prohlídky vozu za přítomnosti klienta,“ říká Jan Matoušek, ředitel oddělení náhradních dílů a poprodejního servisu pro značky Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice.

Videocheck vyžaduje aplikaci, jež budou mít k dispozici veškeré servisy všech značek koncernu PSA v ČR. Aplikace pořídí kvalitní videozáznam z kompletní prohlídky vozu, které je vůz podroben. Mechanik na konci prohlídky vytvoří videozáznam, ve kterém rekapituluje veškerá zjištění z detailní inspekce vozu, přičemž může postupovat podle rozsáhlého formuláře, který je součástí aplikace Videocheck. Vyplněný formulář společně s videozáznamem zaslaný klientovi pak představuje zcela transparentní a důvěryhodný podklad pro rozhodnutí klienta o dokončení zakázky.

„Vzhledem k mimořádné situaci a ve snaze co nejvíce zmírnit starosti uživatelů s provozem auta jsme rozhodli umožnit výjimečně toleranci překročení intervalu pro pravidelnou prohlídku. Naše servisy budou nyní akceptovat překročení servisního intervalu až o 3000 km nebo 3 měsíce pro značky Peugeot, Citroën a DS a o 1500 km a 1 měsíc pro značku OPEL, aniž by byla dotčena záruka. Aby vozy plnily správně svoji funkci, je třeba jim zajistit příslušnou údržbu a servis. Naše sítě jsou plně připraveny poskytnout tyto služby, avšak v rámci celkové koordinace a nastavených bezpečnostních opatření žádáme naše klienty, aby v případě potřeby navštívit servis vždy nejdříve telefonicky nebo elektronicky kontaktovali zaměstnance našich servisů a domluvili se s nimi na způsobu přijetí vozidla do servisu. Naši partneři jsou připraveni zákazníkům poskytnout informace a doporučení i v případě záručních oprav,“ říká Jan Matoušek.

Telefonická a elektronická komunikace je v současné době zásadní i pro zachování prodeje nových vozů. Ten je důležitý jak s ohledem na potřeby dodání vozidel nutných k zajištění zásobování, tak i s ohledem na uspokojení privátní poptávky pro zajištění individuální přepravy osob.

Prodejci značek Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice aplikují proces prodeje nových vozů s vyloučením osobního kontaktu se zákazníky. Doprava vozů z centrálního skladu stejně jako z překladišť skupiny PSA funguje bez větších omezení. Distančně objednaná vozidla jsou pak zákazníkům předávána mimo provozovnu koncesionáře.

Prostřednictvím telefonické a on-line komunikace a s vyloučením osobního kontaktu probíhají i aktivity programu certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select. Nabídka ojetých vozů na webových stránkách emilfreyselect.cz je zákazníkům k dispozici pro telefonické rezervace vozidel.

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Libor Suchý, autoprodejna
Nový Šaldorf 81, 671 81 - Znojmo
515 227 952
seat@autoprodejnasuchy-znojmo.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - HISTORIE KOMFORTU CITROËN 4. DÍL: DUŠEVNÍ KOMFORT

HISTORIE KOMFORTU CITROËN 4. DÍL:...

Pojem komfortu je již více než 100 let pro vozy Citroën zcela zásadní. Vsoučasném období nouzového stavu, kdy se každý z nás obrací sám k sobě, se Citroën vrací k programu Citroën...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - HISTORIE KOMFORTU CITROËN 3. DÍL: UŽIVATELSKÝ KOMFORT

HISTORIE KOMFORTU CITROËN 3. DÍL:...

Pojem komfortu je již více než 100 let pro vozy Citroën zcela zásadní. Vsoučasném období nouzového stavu, kdy se každý z nás obrací sám k sobě, se Citroën vrací k programu Citroën...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SUV C3 AIRCROSS, PRVNÍ ZÁSTUPCE NOVÉ EDICE „C-SERIES“

SUV C3 AIRCROSS, PRVNÍ ZÁSTUPCE NOVÉ...

Po úspěchu sběratelské edice „Origins“ v roce 2019, která oslavovala sté výročí značky, připravil Citroën pro rok 2020 novou průřezovou edici. Tato nová kolekce „C-Series“ odkazuje na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - HISTORIE KOMFORTU CITROËN 2. DÍL: ŽIVOTNÍ KOMFORT

HISTORIE KOMFORTU CITROËN 2. DÍL:...

Pojem komfortu je již více než 100 let pro vozy Citroën zcela zásadní. Program Citroën Advanced Comfort®, který je klíčovým prvkem vývoje současných modelů, představuje komplexní, moderní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ CITROËN Ë-JUMPY:  ZVLÁDNE VŠECHNO V ELEKTRICKÉM REŽIMU!

NOVÝ CITROËN Ë-JUMPY: ZVLÁDNE...

Citroën, již 90 let významný subjekt na trhu užitkových vozidel, dnes odhaluje všechny podrobnosti ke svému 100% elektrickému furgonu, kterým je nový Citroën ë-Jumpy. Nový ë-Jumpy je...