Cena dosud nejprodávanější verze – Boxer Furgon 2,0 HDI 290 C začíná na 499 000 Kč a cena verze Boxer Furgon 2,0 HDI 290 CS činí 547 000 Kč.
Peugeot Boxer byl na trh uveden v roce 1994 jako produkt partnerské dohody podepsané v roce 1978 mezi skupinami PSA Peugeot Citroën a Fiat. Facelift tohoto modelu se týká zejména kvality a stylu interiéru a exteriéru. Boxer je obohacen také o řadu nových doplňků a další motor z řady HDI.
Přední část nového Boxera je více skloněná a prodloužená, což ještě více podtrhuje jeho robustní vzhled. Nový nárazník se zabudovanou zvětšenou ozdobnou mřížkou chladiče dodává modelu moderní švih. Od osobních vozů přebírá nový Boxer světlomety nového stylu s hladkým sklem.
Cílem úprav vnitřního prostoru vozu bylo zdůraznit komfort, funkčnost a ergonomii. Interiér splňuje vysoké standardy moderního designu, umožňujícího integraci maxima příslušenství. K hlavním bodům estetické proměny kabiny patří zejména: Nově koncipovaná palubní deska – symetrická, ergonomická a variabilní – kromě mnoha odkládacích prostorů má zabudovaný nový elektronický sdružený přístroj s výrazným červeným osvětlením. Nový Boxer zachovává praktickou a velmi oblíbenou řadicí páku na palubní desce. Nová ergonomická sedadla řidiče a spolujezdců – s možností variabilního nastavení výšky, hloubky, sklonu opěradla a bederního nastavení u sedadla řidiče.
Z hlediska výbavy a to jak sériové nebo volitelné, přináší nový Boxer pět premiér ve své kategorii:
- výškově nastavitelný sloupek řízení (sériově)
- ovládání rádia na volantu (na přání)
- detektor předjíždění (na přání) – mikrokamera zabudovaná do levého zpětného zrcátka, pokrývá mrtvý úhel mezi zorným polem zpětného zrcátka a zorným polem bočního vidění řidiče. Jakmile se předjíždějící vozidlo dostane do mrtvého úhlu, rozbliká se kontrolka a v případě, že řidič Boxera zapne levé blikače, přidá se i varovné zvukové znamení
- parkovací asistent – (na přání) stejný typ, kterým je vybavený luxusní model 607, tento systém usnadňuje manévrování při couvání
- telematika se čtyřmi úrovněmi (na přání) – umožňuje přístup k informacím a k funkcím, které dnes mohou nabídnout jen modely osobních vozů vyšší úrovně
Nový Boxer je poháněn třemi motory HDI: 2.0 HDI – 62 kW (85 k) s točivým momentem 195 Nm při 1 900 ot/min, 2,2 HDI – 74 kW (100 k) s točivým momentem 240 Nm při 1 900 ot/min, 2.8 HDI – 93,5 kW (127 k) s točivým momentem 300 Nm již od 1800 ot/min. Dva typy nových pětistupňových mechanických převodovek se montují do Boxeru v závislosti na typu motoru.
V návaznosti na původní modelovou řadu nabízí nový Boxer širokou škálu verzí, kterou vychází vstříc požadavkům zákazníků: 3 délky rozvorů , 2 výšky, 3 celkové hmotnosti a 4 objemy.
Boxer má své místo v segmentu užitkových vozidel K2: užitečná hmotnost od 900 do 1 400 kg a objem 6 m3 a 9 m3 a v segmentu vozidel K3: více než 1 400 kg a více než 9 m3, bez překročení celkové hmotnosti 3,5 tuny.
K dnešnímu dni bylo vyrobeno téměř 314 000 kusů vozů Boxer v italském závodu SEVEL ve Valle di Sangro. Boxer je oblíben díky spojení funkčnosti svého užitkového prostoru a příjemného ovládání podobného řízení osobního vozu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas