Petr Fulín, dvojnásobný šampion v Evropském poháru cestovních vozů FIA ETCC) a dvojnásobný vítěz Zlatého volantu, průběžně třetí Fulín má se ztrátou 29 bodů na čelo tabulky stále teoretickou šanci obhájit tituly z předchozích dvou sezon.
Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika říká:
„Po pěti závodních víkendech, v nichž se Petru Fulínovi často lepila smůla na paty, dospěl letošní seriál ETCC do svého finále. Petr nemá sice před startem finálových závodů v Perguse úplně ideální pozici, ale v závodech se může stát cokoli a teoretická šance na titul stále existuje. S celým týmem značky SEAT držíme Petru Fulínovi palce, aby si v Perguse spravil chuť po všech předchozích dílčích nezdarech a skvělými výsledky v závěrečných dvou závodech ještě zamíchal konečným pořadím ve svůj prospěch.“
Letošní sezona Evropského poháru cestovních vozů vyvrcholí tradičně na okruhu v Perguse
Na trati obepínající jezero sopečného původu bude mít Petr Fulín teoretickou naději získat titul, myšlenkám na boj o první místo v celkovém pořadí se však brání.
„Na závody na Sicílii nejedeme s tím, že bojujeme o titul, spoléhat na smůlu soupeřů totiž nechci. Čeká nás prostě další, v tomto případě poslední víkend sezony a chceme ho odjet se ctí a předvést maximum,“ říká Petr Fulín k ambicím před nadcházejícím závodním víkendem. Body, získané v Perguse, se sice násobí dvěma, ale ztrátu 29 bodů na čelo tabulky nebude snadné smazat.
„V letošní sezoně nás několikrát potkala smůla, a tak už se soustředím na další ročník. Před víkendem v Perguse jsme náš závodní vůz SEAT Leon Cup Racer zkoušeli v Mostě, ale tento test beru už jako součást příprav na příští rok. Závody v Perguse tak budou další příležitostí k tomu, abychom pokročili v nastavování vozu, myšlenkami jsem už ale v sezoně 2016,“ dodává nejlepší český okruhový jezdec k finálovému víkendu.
Výkony Petra Fulína a jeho závodního vozu SEAT Leon Cup Racer
– během nabitého sobotního a nedělního harmonogramu na okruhu v Perguse můžete sledovat prostřednictvím časomíry na stránce wtcc.motorstools.com, jeho dojmy po jízdách budou k dispozici na facebookových stránkách VEKRA Racing Team či Petr Fulín. Přímý přenos obou závodů odvysílá stanice Eurosport, a to na kanálu Eurosport 1.
Harmonogram finálového závodního víkendu ETCC na okruhu v Perguse:
sobota 10. října
- 09.00 test č. 1
- 10.30 test č. 2
- 12.00 test č. 3
- 16.30 trénink
neděle 11. října
- 08.00 kvalifikace
- 10.00 warmup
- 11.00 závod č. 1
- 13.00 závod č. 2
Průběžné pořadí Evropského poháru cestovních vozů ETCC 2015 (Single Make Trophy) po 5 podnicích:
- Dušan Borković (SRB) 94 bodů
- Maťo Homola (SVK) 73
- PETR FULÍN (CZE) 65
- Andreas Pfister (GER) 50
- Ronny Jost (SUI) 47
- Dejan Bulatović (MNE) 20
- Ferenc Ficza (HUN) 18
- Mladen Lalušić (SRB) 15
- Alexandr Artemyev (KAZ) 6
- Norbert Tóth (HUN) 5
Informace a komentáře Petra Fulína naleznete také na facebookovém a twittrovém účtu značky SEAT:
SEAT Leon Cup Racer a Petr Fulín v ETCC 2015
SEAT a Petr Fulín, dvojnásobný mistr evropského poháru cestovních vozů FIA ETCC (European Touring Car Cup) a dvojnásobný vítěz Zlatého volantu, tvoří v sezoně 2015 silný tým. Nejtalentovanější český okruhový jezdec současnosti bude v ETCC 2015 obhajovat svá prvenství s vozem SEAT Leon Cup Racer v barvách českého zastoupení značky SEAT a týmu Křenek Motorsport. Jedná se o šest víkendů: v Maďarsku (Hungaroring), na Slovensku (Slovakiaring), ve Francii (Paul Ricard), České republice (Masarykův okruh Brno), Belgii (Zolder) a Itálii (Pergusa).
SEAT
– je jedinou společností ve Španělsku v odvětví automobilového průmyslu s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží více než 80 % své výroby a působí v 75 zemích. V roce 2014 dosáhl SEAT historicky nejvyšších výnosů z prodeje ve výši téměř 7,5 miliardy EUR a na celém světě prodal 390 500 vozidel.
Skupina SEAT zaměstnává více než 14 000 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech Barcelona, El Prat de Llobregat a Martorell, kde kromě ostatních modelů vyrábí především velmi úspěšné modelové řady Ibiza a Leon. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod v Portugalsku, vozy Mii vyrábí závod na Slovensku a Toledo vzniká v České republice.
Nadnárodní společnost disponuje jako největší průmyslový investor do výzkumu a vývoje ve Španělsku také Technickým Centrem, které v roce 2015 slaví své 40. výročí. Zde pracuje téměř 1000 inženýrů na vývoji inovativní automobilové techniky. V souladu s vyhlášenou strategií důsledné ochrany životního prostředí odpovídají veškeré aktivity společnosti SEAT kritériím trvale udržitelného rozvoje, a to se zvláštním zřetelem na snižování emisí CO2, efektivní využívání energií, recyklaci a opakované využívání zdrojů.
Více na:
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií