Citroën při své 4. veřejné debatě věnované zkušenostem zákazníků (Campus de l’Expérience Client), která se konala na pařížském autosalonu, pozval do svého stánku zástupce Facebooku a společně diskutovali o nových možnostech značek v době sdílení zkušeností v reálném čase.
Značka představila své novinky v oblasti konektivity a sdílení zážitků a zkušeností:
kameru ConnectedCAM Citroën ve voze Nová C3, aplikaci Share with U a stránky Citroën Advisor. Všechna tato řešení znamenají nový vztah k automobilu a zákazníkům zajišťují pocit, který Citroën označuje termínem „Feel Good“.
Tématem 4. debaty byly nové možnosti značek
– v době sdílení zkušeností v reálném čase. Zástupce Citroënu, ředitel pro marketing a komunikaci Arnauld Belloni, zde měl možnost diskutovat se zástupcem Facebooku, generálním ředitelem pro Francii a regionálním ředitelem pro jižní Evropu Laurentem Sollym.
Během otevřené a obohacující debaty zástupce značky Citroën vysvětlil její digitální strategii a připomenul zejména novinky, které v nedávné době Citroën představil. Jde například o představení vozu Citroën E-Méhari na Facebooku za použití technologie „Immersive Canvas“ nebo o facebookový profil věnovaný vozu Nová C3 (auto zde postuje vlastní fotky a videa nahraná pomocí kamery ConnectedCAM), atd.
Debata byla rovněž příležitostí pro připomenutí ofenzívy značky Citroën v oblasti služeb mobilního připojení a sdílení zkušeností prostřednictvím novinek značky:
Kamera ConnectedCAM Citroën v nabídce vozu Nová C3
S touto HD kamerou umístěnou hned za zpětným zrcátkem na čelním skle vozu Nová C3 je sdílení zážitků z jízdy konkrétnější než kdy jindy. Tato technologie nabízená ve světové premiéře jde zcela s dobou. Řidič může vyfotit nebo natočit, co vidí při jízdě před sebou: krásné záběry krajiny, západy slunce atd. Kamera s mobilním připojením vybavená GPS a interní pamětí 16 GB se stává opravdovým svědkem zážitků za volantem. Zachycené záběry jsou okamžitě k dispozici v telefonu pomocí bezplatné aplikace „ConnectedCAM Citroën“, která je umožňuje najít a případně sdílet na sociálních sítích.
Aplikace Share with U představená u vozu CXPERIENCE Concept
Vůz CXPERIENCE Concept, jehož snahou je nabídnout zcela nové zážitky z jízdy výrazně zacílené na pohodu celé posádky, nabízí novou aplikace z dílen Citroënu: „Share with U“. Tato bezplatná aplikace zaměřená na sdílení a zábavu všech cestujících, bude spuštěna začátkem roku 2017 v 17 evropských zemích. Aplikace funguje na principu „hubu“, prostřednictvím wifi hotspotu ve voze umožňuje centrální přístup ke všem mediálním souborům (fotky, hudba, videa) všech cestujících, kteří se připojí s vlastním telefonem. Aplikace mirroringu (kompatibilní s CarPlay i Android Auto) umožní zobrazení všech sdílených souborů na displeji vozu. Tato nabídka dokonale vyhovuje dnešnímu trendu sdílené mobility (spolujízdy atd.).
Citroën Advisor umožňuje zákazníkům hodnotit svůj vůz Citroën
Citroën Advisor je interaktivní webová stránka značky. Ta již od svého spuštění před 2 lety umožnila shromáždit 80 000 názorů zákazníků z více než 20 zemí. Služba Citroën Advisor, původně určená pro hodnocení kvality služeb prodejců sítě značky (prodej a servis), jde dnes dál a zákazníkům značky Citroën umožňuje podělit se o hodnocení svého vozu. Známky a hodnocení všech jsou k dispozici na www.citroen-advisor.cz. Jde o rozhodnutí značky Citroën chovat se vůči zákazníkům transaprentně.
Citroën se touto bezprecedentní ofenzívou mobilního připojení
– jejímž hlavním záměrem je sdílení zážitků a zkušeností zákazníka, více než kdy jindy odlišuje od ostatních výrobců a plně ilustruje svůj slib „Be Different, Feel Good“.
Značka Citroën
Citroën je globální nespecializovaná automobilová značka, která od roku 1919 rozdává optimismus a vyznačuje se kreativitou a odvahou. Tyto hodnoty využívá ve prospěch pohody svých zákazníků, jimž odjakživa přináší nové odpovědi na otázky, které s sebou každá doba přináší. Dnes Citroën nabízí modely, pro něž je nejdůležitější design, komfort a technologická inteligence, ale také plynulý a transparentní vztah se zákazníky, o čemž svědčí i internetová stránka věnovaná názorům zákazníků Citroën Advisor. Citroën, to je také 10 000 prodejen a servisů ve více než 90 zemích a téměř 1,2 milionů vozů prodaných v roce 2015. Je to také 8 titulů v Poháru konstruktérů ve WRC a v roce 2015 již 2. titul v řadě v Poháru konstruktérů ve WTCC.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií