Jde o ocenění výrazného stylu, který značka zvolila a který si získal mnoho zákazníků.
Sébastien Loeb, jenž je opravdovým vyslancem značky Citroën, získal za svůj 8. titul v mistrovství světa v rally za rok 2011 prestižní cenu Zlatá palma.
Grand Prix za design pro celou řadu DS
Řadu DS, která vznikla před sotva 20 lety, dnes tvoří vozy Citroën DS3, DS4 a DS5. Doplňuje hlavní řadu a je určena pro zákazníky, kteří hledají výraznější styl, architekturu, pocity a eleganci. Zatímco se do obchodů dostává nejnovější model této řady, Citroën DS5, který jako první z vozů značky nabízí plně hybridní dieselovou technologii Hybrid4, úspěch řady DS je už jasný – od uvedení řady na trh se již prodalo téměř 180 000 vozů.
Mezinárodní automobilový festival oceněním Grand prix za design uznává pochopitelně práci designových týmů Citroënu, ale také posun celé značky směrem k vozům vyšších kategorií.
Cenu převzal na oficiální ceremonii 27. mezinárodního automobilového festivalu, která proběhla 25. ledna, ředitel Desing centre skupiny PSA Peugeot Citroën Jean-Pierre Ploué.
Zlatá palma pro výjimečnou kariéru Sebastiena Loeba
Sportovní poměr mezi Citroënem a Sébastienem Loebem začal v roce 2001. O deset let později je z něj díky 8 titulům mistra světa v rally, které získal nepřetržitě v letech 2004 – 2011, automobilový sportovec s největším počtem titulů v historii.
Sébastien Loeb rovněž získal pro Citroën sedm mistrovských titulů v hodnocení konstruktérů a jeho dráha pokračuje i v roce 2012, kdy minulý víkend opět skvěle zvítězil v první rally mistrovství světa 2012, v Rally Monte Carlo.
Porota 27. mezinárodního automobilového festivalu se rozhodla ocenit jeho mimořádnou sportovní kariéru a udělit mu Zlatou palmu. Sébastien Loeb převzal tuto prestižní cenu na oficiální ceremonii, která proběhla 25. ledna v pařížské Invalidovně.
Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh novou řadu výrobků DS, kterou dnes tvoří modely Citroën DS3, DS4 a DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 7 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 436 000 vozů prodaných v roce 2011.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií