Obhájení titulu Superbrands doplnilo i ocenění v soutěži Marketér roku

  • Společnost Auto Palace Group obhájila titul Superbrands z loňského roku
  • Mezinárodní ocenění za budování značky získala jako jediná automobilová dealerská skupina
  • Auto Palace se tak zařadila k dalším firmám oceněným letos titulem Superbrands – Electro World, Uniqa nebo Hornbach
  • Skupina Auto Palace získala letos poprvé také ocenění v oborové soutěži Marketér roku

Dealerská skupina Auto Palace obhájila i v roce 2019 zisk prestižního ocenění Superbrands za dlouhodobé úsilí o rozvoj znalosti a hodnot své značky v České republice. Na opětovné získání zmíněného titulu navázala také nedávným oceněním Duhový delfín v prestižní oborové soutěži Marketér roku, kterou každoročně vyhlašuje Česká marketingová společnost.

Mezinárodní titul Superbrands se v ČR uděloval letos pošesté. Jeho držitelé prošli výběrovým řízením, na jehož konci rozhodovala expertní komise tvořená profesionály z obchodu, komunikace, marketingu a médií. Rozhodujícími kritérii při posuzování soutěžících byla úroveň budování povědomí a hodnot značky.

Opětovný zisk ocenění Superbrands 2019 přichází v době, kdy automobilový průmysl v EU prochází poměrně významnými změnami a regulacemi. Přesto se skupině Auto Palace podařilo udržet vloni obrat v ČR na úrovni 6 miliard Kč. K tomuto výsledku přispěla dlouhodobá i vhodně orientovaná marketingová komunikace s veřejností, korporátními klienty a zaměstnanci Auto Palace.

„Už při zisku loňského ocenění Superbrands jsme s ním intenzivně pracovali v různých marketingových kanálech – kromě klasického PR jsou například pečetě Superbrands součástí emailových podpisů všech našich 600 zaměstnanců v ČR, na všech pobočkách jsou vystaveny diplomy a plakáty, loga jsme zařadili na webové stránky a opatřili jimi klientské tištěné materiály, jako jsou letáky nebo prodejní desky. Pro brandování menších předmětů, například dárků, máme vyrobené samolepky. Ocenění nám rovněž pomáhá při náboru nových zaměstnanců a během výběrových řízeních na flotilové obchody s korporátními klienty,“ vysvětil Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

Dealerská skupina Auto Palace obhájila i v roce 2019 zisk prestižního ocenění Superbrands za dlouhodobé úsilí o rozvoj značky Auto Palace v České republice. Zařadila se tak do skupiny dalších firem oceněných tímto titulem, jako jsou Electro World, Uniqa nebo Hornbach. Marketingový manažer Auto Palace CZ/SK Stanislav Perkner převzal ocenění z rukou Romana Sovjáka, ředitele Superbrands pro Českou republiku.

Skupina Auto Palace získala letos poprvé ocenění v oborové soutěži Marketér roku, kterou již počtrnácté vyhlásila Česká marketingová společnost. Cenu Duhový delfín za inovativní projekt “Virtuální showroom” převzal Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

OCENĚNÍ MARKETÉR ROKU

Ve stejném období navíc získala skupina Auto Palace další ocenění, a to v prestižní oborové soutěži Marketér roku, kterou již počtrnácté vyhlásila Česká marketingová společnost (ČMS) pod záštitou osobnosti světového marketingu prof. Philipa Kotlera. Cenu prezídia ČMS Duhový delfín získal za inovativní projekt Virtuálního showroomu Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

„Jsme samozřejmě velmi rádi, že naše marketingové aktivity byly oceněny v letošním ročníku soutěže Marketér roku. Je to o to cennější, že se jedná o náš první úspěch v tomto prestižním oborovém klání,“ uvedl Perkner.

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota GR Yaris Aero Performance 2026 má české ceny

Toyota GR Yaris Aero Performance 2026 má...

Toyota zahájila předprodej nové sportovní verze modelu GR Yaris pro rok 2026 pod označením Aero Performance. Cena vozu inspirovaného účastí Toyoty ve světovém šampionátu rallye WRC začíná na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Chtěli byste mít tohle ve „sklepě“? Toyota chystá mini elektromobil do 45 km/h

Chtěli byste mít tohle ve „sklepě“?...

Toyota zkoumá, jak bude vypadat městská doprava zítřka – malá, tichá a elektrická. Konsorcium vedené Toyota Manufacturing UK získalo od britské vlády podporu na studii proveditelnosti lehkého...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot Boxer Furgon: Síla, prostor a spolehlivost v každém detailu

Nový Peugeot Boxer Furgon: Síla, prostor...

Peugeot nedávno představil novou generaci robustního pracovního partnera. S nejvýkonnějším dieselovým motorem, komfortní kabinou a moderní technikou. Vyzkoušeli jsme Peugeot Boxer Furgon ve verzi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nextbase: Počet srážek automobilů se zvěří roste, hodí se mít záznam z palubní kamery

Nextbase: Počet srážek automobilů se...

V loňském roce došlo k dalšímu nárůstu počtu automobilových nehod způsobených srážkou se zvěří. Úměrně cenám nových vozů a nákladům na opravy rostou také způsobené škody....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Audi Concept C: Elektrický roadster, který přepisuje budoucnost sportovních vozů

Audi Concept C: Elektrický roadster,...

V Miláně debutoval koncept, který ukazuje směr značky Audi. Elegantní, odvážný a napěchovaný emocemi – takový je zcela elektrický roadster Concept C. Čistota, emoce, technická dokonalost a...