Nový Renault Koleos
– okouzlí svým designem, který lze rozpoznat na první pohled díky nové identitě značky na přední masce vozu. Tento vývojový posun umocňují dvoubarevné disky kol v novém designu a elegantní boční lišty v chromované úpravě. Objevuje se nová rafinovaná barva karoserie: „Hnědá ebenová“.
Interiér
– se vyznačuje novým harmonickým pojetím a čalouněním v hnědé kůži, které perfektně ladí s barvou „Hnědá ebenová“.
Nový Renault Koleos je vybaven novým integrovaným multimediálním systémem Renault R-Link s dotykovou 7palcovou obrazovkou. Renault R-Link sdružuje funkce, které jsou k dispozici ve 26 jazycích: multimédia – navigace, rádio, telefonování s Bluetooth® a audiostreaming, možnost připojení přenosných zařízení. Rovněž nabízí služby týkající se vozidla, jakož i přístup do obchodu s aplikacemi Renault R-Link Store, katalogu s více než 50 aplikacemi (dle země), které je možné stáhnout z vozidla nebo prostřednictvím PC.
Systém sledování mrtvého úhlu (Blind Spot Warning)
– je další důležitou novinkou je která řidiče vizuálním signálem upozorní, že se v mrtvém úhlu pohybuje vozidlo, a zaručí tak zcela bezpečné předjetí.
Parkovací kamera
– spolu s předním a zadním parkovacím asistentem poskytuje obraz v reálném čase, který je zobrazen na displeji systému R-Link. Širokou řadu prvotřídních výbav, které nabízí nový Renault Koleos doplňuje hands-free karta, asistent při rozjezdu do svahu (Hill Start Assist), systém kontroly rychlosti při prudkém klesání a audiosystém Bose.
Nový Koleos je ve verzi s pohonem čtyř kol
Jedná se o vůz SUV, který je komfortní a příjemný na řízení ve městě. Jeho kompaktní rozměry, posilovač řízení a jeho přizpůsobivost jsou zárukou hladké a pohodlné jízdy v městském prostředí.
Verze 4×4 se díky pohonu všech kol „All mode 4×4“, který byl vyvinut v rámci aliance Renault-Nissan, vyznačuje opravdovými terénními vlastnostmi.
Na výběr je ze tří režimů:
- Auto
- LOCK
- 2WD
V režimu Auto
– probíhá rozdělování točivého momentu mezi přední a zadní nápravu automaticky dle přilnavosti kol k povrchu vozovky. Za běžných podmínek je točivý moment přiváděn pouze na přední kola. V případě ztráty schopnosti pohybu nebo přilnavosti je část točivého momentu přiváděna na zadní nápravu.
V extrémních podmínkách je točivý poměr rozdělen na obě nápravy v poměru 1:1.Při rozjezdu rozdělí systém točivý moment motoru mezi všechna čtyři kola.
O toto rozdělení se stará elektronická spojka. Řídicí jednotka spojky využívá údaje z řídicí jednotky motoru a jednotlivých snímačů: rychlost otáčení kol, zrychlení, úhel natočení volantu a míra sešlápnutí pedálu akcelerátoru.
V režimu LOCK:
– při jízdě na povrchu s omezenou přilnavostí (sníh, bláto, zem) může řidič pomocí spínače umístěného na přístrojové dece elektronicky zablokovat režim 4×4. V tomto případě je 50 % točivého momentu přenášeno na zadní nápravu.
V režimu 2WD:
– převodovku může řidič zablokovat také v režimu 4×2.
Ceník nového Koleosu
stupeň výbavy | motor | výkon | pohon | Kč včetně DPH |
Dynamique | 2,0 dCi 16V | 110 kW | 4×4 FAP | 704 900 |
2,0 dCi 16V | 127 kW | 4×4 6stupňový automat FAP | 754 900 | |
Privilege | 2,0 dCi 16V | 110 kW | 4×4 FAP | 779 900 |
2,0 dCi 16V | 127 kW | 4×4 6stupňový automat FAP | 829 900 |
Další informace včetně podrobného seznamu prvků výbavy, technických údajů, jízdních vlastností atd. získáte na www.renault.cz.
Autorizovaní dealeři značky Renault vás rádi podrobně seznámí s novým modelem a umožní vám s ním testovací jízdu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií