
Nový Renault Koleos
– okouzlí svým designem, který lze rozpoznat na první pohled díky nové identitě značky na přední masce vozu. Tento vývojový posun umocňují dvoubarevné disky kol v novém designu a elegantní boční lišty v chromované úpravě. Objevuje se nová rafinovaná barva karoserie: „Hnědá ebenová“.
Interiér
– se vyznačuje novým harmonickým pojetím a čalouněním v hnědé kůži, které perfektně ladí s barvou „Hnědá ebenová“.
Nový Renault Koleos je vybaven novým integrovaným multimediálním systémem Renault R-Link s dotykovou 7palcovou obrazovkou. Renault R-Link sdružuje funkce, které jsou k dispozici ve 26 jazycích: multimédia – navigace, rádio, telefonování s Bluetooth® a audiostreaming, možnost připojení přenosných zařízení. Rovněž nabízí služby týkající se vozidla, jakož i přístup do obchodu s aplikacemi Renault R-Link Store, katalogu s více než 50 aplikacemi (dle země), které je možné stáhnout z vozidla nebo prostřednictvím PC.
Systém sledování mrtvého úhlu (Blind Spot Warning)
– je další důležitou novinkou je která řidiče vizuálním signálem upozorní, že se v mrtvém úhlu pohybuje vozidlo, a zaručí tak zcela bezpečné předjetí.
Parkovací kamera
– spolu s předním a zadním parkovacím asistentem poskytuje obraz v reálném čase, který je zobrazen na displeji systému R-Link. Širokou řadu prvotřídních výbav, které nabízí nový Renault Koleos doplňuje hands-free karta, asistent při rozjezdu do svahu (Hill Start Assist), systém kontroly rychlosti při prudkém klesání a audiosystém Bose.
Nový Koleos je ve verzi s pohonem čtyř kol
Jedná se o vůz SUV, který je komfortní a příjemný na řízení ve městě. Jeho kompaktní rozměry, posilovač řízení a jeho přizpůsobivost jsou zárukou hladké a pohodlné jízdy v městském prostředí.
Verze 4×4 se díky pohonu všech kol „All mode 4×4“, který byl vyvinut v rámci aliance Renault-Nissan, vyznačuje opravdovými terénními vlastnostmi.
Na výběr je ze tří režimů:
- Auto
- LOCK
- 2WD
V režimu Auto
– probíhá rozdělování točivého momentu mezi přední a zadní nápravu automaticky dle přilnavosti kol k povrchu vozovky. Za běžných podmínek je točivý moment přiváděn pouze na přední kola. V případě ztráty schopnosti pohybu nebo přilnavosti je část točivého momentu přiváděna na zadní nápravu.
V extrémních podmínkách je točivý poměr rozdělen na obě nápravy v poměru 1:1.Při rozjezdu rozdělí systém točivý moment motoru mezi všechna čtyři kola.
O toto rozdělení se stará elektronická spojka. Řídicí jednotka spojky využívá údaje z řídicí jednotky motoru a jednotlivých snímačů: rychlost otáčení kol, zrychlení, úhel natočení volantu a míra sešlápnutí pedálu akcelerátoru.
V režimu LOCK:
– při jízdě na povrchu s omezenou přilnavostí (sníh, bláto, zem) může řidič pomocí spínače umístěného na přístrojové dece elektronicky zablokovat režim 4×4. V tomto případě je 50 % točivého momentu přenášeno na zadní nápravu.
V režimu 2WD:
– převodovku může řidič zablokovat také v režimu 4×2.
Ceník nového Koleosu
stupeň výbavy | motor | výkon | pohon | Kč včetně DPH |
Dynamique | 2,0 dCi 16V | 110 kW | 4×4 FAP | 704 900 |
2,0 dCi 16V | 127 kW | 4×4 6stupňový automat FAP | 754 900 | |
Privilege | 2,0 dCi 16V | 110 kW | 4×4 FAP | 779 900 |
2,0 dCi 16V | 127 kW | 4×4 6stupňový automat FAP | 829 900 |
Další informace včetně podrobného seznamu prvků výbavy, technických údajů, jízdních vlastností atd. získáte na www.renault.cz.
Autorizovaní dealeři značky Renault vás rádi podrobně seznámí s novým modelem a umožní vám s ním testovací jízdu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.