Range Rover je už 50 let vzorem a kombinací pohodlí s neuvěřitelnými schopnostmi v terénu. V rámci této modelové řady byla zavedena služba SV Bespoke, která zákazníkům nabízí ne možnosti v tom, navrhnout si vůz podle vlastních představ a vkusu. Tato služba je dostupná pro verze Autobiography a SV.
SV Bespoke představuje vrchol personalizace a je k dispozici pro model Range Rover Autobiography a Range Rover SV.
Služba přináší přístup k široké škále materiálů a povrchových úprav interiéru i karoserie. Klienti v sedmi krocích postupně prochází komplexním procesem tvorby, který zahrnuje barvy, motivy, exkluzivní možnosti SV, materiály, dýhy a povrchové úpravy, přizpůsobení a personalizaci. Každé dokončené vozidlo je stejně jedinečné jako jeho tvůrce. K dispozici mají zájemci také pokročilé kombinace designu vybrané týmem Range Rover Design.
V interiéru je k dispozici až 391 barevných provedení materiálů, zatímco sofistikovaná paleta laků SV Bespoke obsahuje více než 230 barev v saténovém a lesklém provedení. Alternativně je možné s pomocí služby SV Bespoke Match to Sample splnit jakýkoli požadavek na barvu karoserie a poskytnout maximální prostor pro kreativitu.
Úroveň řemeslného zpracování odborníků SV Bespoke dokládá pozornost věnovaná detailům na kapotě a zadních dveřích Range Roveru, které jsou k dispozici v řadě povrchových úprav z drahých kovů včetně čtyřiadvacetikarátového zlata.
Výběr pohonných jednotek
Rovněž byla rozšířena nabídka pohonných jednotek Range Roveru. Výkonné a efektivní plug-in hybridní pohonné jednotky jsou vybaveny novým elektromotorem s výkonem 160 kW, který v kombinaci s třílitrovým šestiválcovým zážehovým motorem Ingenium dává celkový výkon 550 koní u provedení P550e, resp. 460 koní v případě P460e, namísto původních 510 koní, resp. 440 koní.
Vylepšená technika zajišťuje výraznější zrychlení v čistě elektrickém režimu a zkracuje dobu potřebnou k dosažení rychlosti 100 km/h v čistě elektrickém režimu o pět sekund. Při použití obou motorů zvládne verze P550e sprint z nuly na 100 km/h za pět sekund oproti dřívějším 5,5 sekundy.
Nové plug-in hybridní pohonné jednotky jsou k dispozici vedle stávajících šestiválcových zážehových a vznětových motorů Ingenium s mild-hybridní technikou, dosahují hodnoty emisí CO2 kolem 16 g/km a v čistě elektrickém režimu ujedou až 121 km, proti původním 113 km, což zajišťuje očekávaný reálný dojezd až 94 km2.
Hybridní pohonné jednotky jsou nyní poprvé k dispozici i pro Range Rover SV s dlouhým rozvorem. Zákazníci mají možnost zvolit čtyřmístnou variantu s dlouhým rozvorem ve spojení s výbavou SV Signature Suite a účinnou hybridní pohonnou jednotkou.
Silný osmiválcový motor je poprvé spojen s mild-hybridní technikou. Systém MHEV přináší zvýšenou hospodárnost díky využití energie zachycené při zpomalování a brzdění a lepší reakce, protože uložená energie je znovu využita při zrychlení. V kombinaci s dalšími výhodami systému, jako je plynulejší fungování stop/start systému, přináší i snížení emisí CO2.
Pod kapotou Range Roveru SV se nově ukrývá dvěma turbodmychadly přeplňovaný zážehový osmiválcový motor MHEV, který disponuje zvýšeným výkonem 615 koní a točivým momentem 750 Nm.
Integrované technologie
Luxusní interiér Range Roveru díky nejnovější generaci informačního a zábavního systému Pivi Pro kombinuje uživatelsky přívětivou konektivitu a intuitivní technologie. Poskytuje jasné a přehledné rozhraní, které klientům umožňuje ovládat klíčové funkce vozidla prostřednictvím elegantního plovoucího skleněného dotykového displeje o velikosti 13,1 palce 4.
Nové postranní panely se snadno použitelnými posuvnými ovladači pro hlasitost a klimatizaci dovolují okamžité a přesné ovládání klíčových funkcí přímo, bez ohledu na to, jaká je právě zobrazena stránka menu, a přibližně 80 % úkolů lze udělat dvěma klepnutími prsty na domovskou stránku.
Integrovaný systém umělé inteligence a systém hlasového ovládání značky Land Rover pomáhají řidičům sledovat cestu a zároveň provádět změny v prostředí interiéru. Pokročilá funkce Software Over The Air zajišťuje, že má Range Rover vždy aktualizovaný nejnovější software.
Nový systém Country Road Assist se v Range Roveru objevuje poprvé a při používání adaptivního tempomatu zvyšuje komfort cestujících a snižuje zatížení řidiče. Inteligentní systém využívá údaje navigace k samočinnému nastavení cílové rychlosti, přičemž bere v úvahu zatáčky na silnici a změny rychlostních limitů, a podle toho jednoduše zrychluje nebo zpomaluje vozidlo.
Systém Dynamic Response Pro3, který si svou premiéru odbyl v Range Roveru Sport, napomáhá klidu při řízení. Výkonný systém elektrické kontroly náklonů karoserie zmenšuje naklánění při průjezdu zatáčkou, čímž zajišťuje pohodovější a poutavější svezení. Systém na obou nápravách využívá aktuátory schopné vytvořit točivý moment až 1 400 Nm.
Bezkonkurenční terénní schopnosti Range Roveru jsou rovněž posíleny uvedením adaptivního tempomatu pro jízdu v terénu. Ten je součástí vyspělého systému Terrain Response 2 a pomáhá řidičům zvládat obtížný terén tím, že udržuje stálý pohyb vpřed podle terénních podmínek. Řidič si může zvolit jedno ze čtyř komfortních nastavení a systém podle toho inteligentně upraví rychlost vozidla, takže se řidič může soustředit pouze na řízení v cestě přes záludný terén.