Na Autotecu v Brně se těšil Citroen Jumper značné pozornosti návštěvníků.
Citroën je již po mnoho let považován za významného hráče na trhu lehkých užitkových vozidel. Toto postavení získal díky inovativním modelům, navrženým tak, aby přesně vyhovovaly požadavkům uživatelů. Průběžné přizpůsobování modelové řady tendencím na trhu lehkých užitkových vozidel umožnilo, aby Citroën v roce 2005 dosáhl 10,2 % podílu na trhu v Evropě (zahrnuje 26 zemí).
Prodej lehkých užitkových vozidel představuje pro značku Citroën velmi významnou aktivitu, protože jedno z pěti vozidel Citroën prodaných ve světě je lehké užitkové vozidlo a jedno z deseti lehkých užitkových vozidel prodaných v Evropě je vozidlo Citroën. Uvedení nového Jumperu na trh znamená pro značku Citroën nový trumf v této oblasti.
Přáním automobilky Citroën je, aby nový Jumper zhodnotil dvanáct let obchodního úspěchu předcházejících verzí a získal nové podíly na trhu. Dosažení těchto cílů umožní zavedení nejmodernějších technologií značky a struktura nové řady, která z nich vychází.
Nabídku nového typu Jumper tak tvoří :
- Širší paleta užitečných objemů : Jumper může mít čtyři délky se třemi možnými rozvory náprav a třemi výškami. Nabízí tak užitečný objem ložného prostoru od 8 do 17 m3, přičemž doposud řada končila na hodnotě 14 m3.
- Celková hmotnost až čtyři tuny : hranice celkové hmotnosti 3,5 tuny je překonána a nový Jumper může podle verze dosáhnout až čtyři tuny (v tomto případě je užitečné zatížení dvě tuny). Nový Jumper je tak jediným lehkým užitkovým vozidlem s pohonem předních kol, který nabízí celkovou hmotnost vyšší než 3,5 tuny. Tato vyšší hodnota užitečného zatížení řadí značku Citroën do úplně nového segmentu trhu.
- Velká různorodost modelů pro co možná nejširší pokrytí různých požadavků jednotlivých profesí. Modelová řada obsahuje standardní verze (neprosklené a prosklené furgony), kombi pro dopravu osob a valníky s jednoduchou a dvojitou kabinou. Další verze jsou připraveny pro karosářské nástavby. Jsou to podvozky s kabinou nebo dvoukabinou a podlahy s kabinou.
- Styl nového Jumperu slouží uživateli a zdůrazňuje početné výhody týkající se funkčnosti vozidla. Jde například o stupačky v plášti nárazníku, které umožňují snadnější čištění čelního skla. Navíc uspořádání místa řidiče, jeho ergonomie a kvalita zvukové izolace činí z kabiny místo přizpůsobené i těm nejnáročnějším profesionálům. Ložný prostor je velmi snadno přístupný, zejména díky snížení nákladové hrany.
Nový Jumper je vybaven novými typy naftových motorů, přizpůsobených každé verzi.
Modelová řada nabízí tři typy motorů : 2.2 HDi 100 (74 kW / 100 k DIN), 2.2 HDi 120 (88 kW / 120 k DIN) a 3.0 HDI 160 (115 kW / 157 k DIN). Motory jsou spojeny s manuálně ovládanými převodovkami, u posledních dvou motorů se šestistupňovými.
Úroveň výbavy nového Jumperu je rozšířena a k dispozici jsou početné prvky výbavy na přání, málo běžné u lehkých užitkových vozidel, jako atermické čelní sklo, automatické zapínání světel a parkovací asistent vzadu s barevnou kamerou.
Jízdní vlastnosti nového Jumperu jsou jisté a přesné. Bezpečnost vozidla je dále zvýšena sériově montovaným systémem ABS a systémem ESP na přání (podle verze).
Jeho vysoce kvalitní koncepce z něj činí ideálního společníka při práci.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií