Tento veselý a pohodový vůz určený do města zdolává nástrahy a překážky městského provozu s velkou lehkostí a důvtipem.
Reklamní film k novému Citroënu C1
– s humorem představuje vlastnosti tohoto nového modelu, určeného do města. Ve filmu přijíždí muž v novém Citroënu C1 na zcela prázdné parkoviště. K všeobecnému překvapení se rozhodne zaparkovat mezi dvě auta, na jediné úzké parkovací místo, i když má na parkovišti spoustu jiného volného místa. Muž vystoupí spokojeně z vozu se šťastným výrazem, že se mu podařilo tak snadno zaparkovat.
Reklama zdůrazňuje vlastnosti nového Citroënu C1 – jde o ideální vůz do města, jehož omezení překonává s velkým potěšením: město je pro něj jeho pravou přirozeností. Vůz, který nabízí nový pohled na město a jeho překážky, je nabízen ve tří a pětidveřové verzi, jeho délka je pouhých 346 cm a vedle klasického tvaru hatchbacku existuje i ve verzi se stahovací střechou pod označením Airscape.
Mrštný a kompaktní nový Citroën C1
– rovněž díky užitečným technologiím se snadným ovládáním usnadňuje řidiči život. Nabízí pohodové řízení, k němuž přispívá zpětná parkovací kamera, asistent pro rozjezd do svahu (Hill Assist) a systém hands-free přístupu a startování. Je rovněž opatřen dotykovým sedmipalcovým displejem a díky funkci Mirror Screen nabízí také lepší připojení na internet přes mobilní telefon. Používá inovativní, výkonné a úsporné technologie spojené s benzínovými motory poslední generace, jako je tříválcový motor PureTech 82 (točivý moment 116 Nm), který přispívá ke schopnosti nového vozu Citroën C1 uniknout z města ven do přírody.
Nový Citroën C1 s cenou od 251 900 včetně DPH
– přináší optimistickou odpověď na současné potřeby městské mobility. Součástí obchodní pobídky v ČR je výkupní prémie 15 000 Kč. Za 236 900 Kč tak zákazník kupuje 5dvéřový vůz vybavený klimatizací a rádiem.
Film je k dispozici na:
Značka Citroën je kreativita a technologie pro větší pohodu.
Citroën se od roku 1919 podílel jako jeden z hlavních subjektů na automobilové demokratizaci, přinášel konkrétní a optimistické odpovědi na otázky každé doby. V roce 2014 nabízejí modely Citroën více toho, na čem opravdu záleží: více designu, více komfortu, více užitečných technologií, a to vše s nízkými náklady.
Citroën, to je 10 000 prodejen a servisů ve více než 90 zemích a 1 266 000 vozů prodaných v roce 2013. Získal 8 titulů v Poháru konstruktérů a od roku 2014 se účastní WTCC.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.