Toto palivo je určeno pro nadcházející závody v Monaku. Nový Shell V-Power ULG60 odolává vysokým teplotám a zachovává si své vlastnosti i při zahřívání.
Při závodech na okruhu v Monaku jsou teploty motoru vyšší než jinde, jelikož jízdy v těsném závěsu a úzký okruh omezují proud vzduchu do chladiče. Právě z tohoto důvodu bude tým F1 Ferrari používat při závodech v Monaku nové palivo. Shell V-Power ULG60 je jedno z generace „pouštních paliv“, kterou Shell v současné době vyvíjí. Produkt je speciálně míchaný tak, aby odolával vysokým teplotám, aniž by přitom docházelo k jeho zvětrání. Zvětrání paliva je jev, při kterém dochází k odpařování lehčích látek z více než dvou set chemikálií, které se vyskytují v palivu. K odpařování může docházet postupem času nebo působením vyšších teplot a jeho výsledkem je ztráta citlivosti motoru. Aby se zabránilo zvětrání paliv používaných ve Formuli 1, Shell utěsňuje všechny dvousetlitrové barely před jejich přepravou dusíkem a ujišťuje se, že palivo je uchováváno v utěsněných barelech nebo palivových soupravách po celý závodní víkend. Do určité míry je zvětrání paliva v nádrži auta nevyhnutelné, avšak dá se omezit na minimum i tím, že se použije speciální směs paliva, která obsahuje právě méně lehčích složek.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií