Tentokrát se úsilí týká dieselových motorů 1,6 HDi 92 a 115 k, které se vyrábějí ve francouzské továrně v Trémery v departementu Moselle.
Skupina u těchto motorů použila nové technologie a snížila tak jejich spotřebu paliva a emise CO2 o přibližně 6 %:
- Nové olejové čerpadlo s řízeným průtokem, umožňující upravit promazávání motoru jen na nezbytné minimum.
- Nové motorové a převodové oleje s nízkou viskozitou snižující mechanické ztráty způsobené třením.
- Těsnění klikové hřídele nové generace, umožňující snížit upínací sílu a tím i tření.
- Přepracovaná kladka řemene alternátoru pro snížení napětí řemene.
- Vakuové čerpadlo s nízkým třením chránící před energetickými ztrátami.
Od září 2012 budou tato vylepšení postupně používaná u celé řady modelů Peugeot a Citroën, jako jsou Citroën C4 Picasso, C3 a Peugeot 208 s motorem 1,6 HDi.
Tyto novinky doplní další vylepšení u každého jednotlivého modelu, v důsledku toho budou běžně prodávané modely vykazovat velmi nízké emise CO2 a budou tak v řadě evropských zemí daňově zajímavé. Soukromí zákazníci získají další bonus při nákupu a firmám bude možné při koupi služebních aut snížit daň. Krom toho dojde u těchto vozů k citelnému snížení spotřeby paliva.
Skupina PSA Peugeot Citroën
– si z hlediska emisí CO2 udržela v 1. pololetí roku 2012 v Evropě prvenství, kdy její průměrné emise CO2 činí 124,5 g/km.
V prvním pololetí byl podíl vozů skupiny s emisemi do 111 g celkem 22,1 %. Podíl vozů s emisemi do 121 g dosahuje 16 %.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií