Společnost Kia Motors v těchto dnech představila novou podobu firemní identity (Corporate Identity). Hlavním cílem této změny je sjednotit označení modelů, které je v některých případech rozdílné pro vozy určené pro domácí korejský trh a pro zahraniční trhy. Záměrem je celkově zvýšit povědomí o značce Kia jako takové a výrazné změny se kromě vozů samotných dotknou také značení prodejních míst Kia a dalších hlavních navigačních a komunikačních prvků.
Nové prvky, které mají představovat Kia Motors jako mladou a energickou společnost, budou postupně aplikovány na více než 3 000 místech po celém světe, kde je automobilka oficiálně zastoupena regionálními centrálami, distributory a prodejními a servisními centry. Tato strategie má zvýraznit image Kia v konkurenčním prostředí ostatních renomovaných světových výrobců.
Poprvé bude celá změněná podoba CI aplikována u nového kompaktního SUV modelu Sportage II, pro jehož všechny verze (korejské i exportní), bude používáno jednotné označení Sportage. Oznámené změny budou mít možnost vidět už návštěvníci blížícího se pařížského autosalonu na konci září 2004.
V České republice bylo s předstihem využito některých prvků „nové podoby“ značky Kia při otevření zcela nového prodejního místa v Praze 5 u dealerství Emil Frey ve Stodůlkách, a s jejich aplikací se postupně počítá i u dalších dealerů Kia v průběhu roku 2004 a 2005.
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií