Nová Dacia Dokker a nová Dacia Dokker Van v prodeji na našem trhu (podrobná informace o obou modelech)

Dacia Dokker je 5místná osobní dodávka s kombinovaným využitím (osobní a podnikatelské) a dodávka Dacia Dokker Van s vysokými užitkovými vlastnostmi pro řemeslníky i obchodníky.

Oba nové modely nabízejí velkorysé a praktické služby za zcela bezkonkurenční cenu.

Dacia Dokker

Nová Dacia Dokker a nová Dacia Dokker Van v prodeji na našem trhu (podrobná informace o obou modelech)
Nová Dacia Dokker a nová Dacia Dokker Van v prodeji na našem trhu (podrobná informace o obou modelech)
Nová Dacia Dokker a nová Dacia Dokker Van v prodeji na našem trhu (podrobná informace o obou modelech)

– je určena zákazníkům, kteří shánějí vozidlo s kombinovaným využitím, jež jim umožní naložit jak velké předměty, tak i pohodlně cestovat s rodinou. Umožňuje přepravovat 5 osob a přitom nabízí jeden z největších objemů zavazadlového prostoru ve své třídě. Jednoduché řešení modularity zadní dělené lavice umožňuje zvětšit nákladový prostor až na 3 m3, který je uzpůsobený pro podnikatelské využití. Vozidlo má jedny nebo dvoje prosklené boční posuvné dveře a snadný přístup do nákladového prostoru nebo k zadním sedadlům.

Užitková verze Dacia Dokker Van je

Nová Dacia Dokker a nová Dacia Dokker Van v prodeji na našem trhu (podrobná informace o obou modelech)
Nová Dacia Dokker a nová Dacia Dokker Van v prodeji na našem trhu (podrobná informace o obou modelech)
Nová Dacia Dokker a nová Dacia Dokker Van v prodeji na našem trhu (podrobná informace o obou modelech)

spolehlivým a robustním dodávkovým vozidlem. Široké boční posuvné dveře usnadňují nakládání. Aby Dokker Van co nejlépe vyhověl očekávání řemeslníků a obchodníků, nabízí četné možnosti úprav a velký výběr příslušenství.

Interiér vozidel Dokker a Dokker Van

– je komfortní, moderní a praktický. Oba nové modely jsou vybaveny multimediálním systémem Media Nav zahrnujícím velký dotykový displej s úhlopříčkou 18 cm (7″), navigaci, rádio, technologii Bluetooth pro připojení a telefonování. V nabídkovém katalogu je rovněž omezovač rychlosti a zadní parkovací senzor.

Motory

Dacia Dokker a Dokker Van jsou uvedeny na trh se 4 motory:

  • benzinovým 1,2 TCe – 85 kW
  • benzinovým 1,6 – 60,5 kW
  • dieselovým 1,5 dCi – 55 kW
  • dieselovým 1,5 dCi – 66 kW

Oba uvedené dieselové motory s označením Dacia eco2 se mohou pochlubit kombinovanou spotřebou pouhých 4,5 l/100 km a emisemi CO2 118 g na kilometr.

Název „Dokker“

– je odvozen od staženého anglického slova „dockworker“ označujícího pracovníky, kteří nakládají a vykládají lodě připlouvající do přístavu. Také zdůrazňuje velkou nákladovou kapacitu obou vozidel, jejich modularitu a robustnost.

Linie a proporce Dacie Dokker a Dacie Dokker Van vypovídají o velké prostornosti. S délkou 4,36 m, šířkou 1,75 m a výškou 1,81 m vykazují velké vnitřní prostory. Šířka bočních posuvných dveří a asymetrické zadní dveře vypovídají o snadném přístupu do kabiny.

Design

Jednoduché zpracování vnějších částí vozidla, plné tvary a jednoduché linie vyjadřují kvalitu a robustnost respektující charakteristické rysy značky. Vysoká obvodová linie karoserie a dostatečně dimenzované kliky ještě zvýrazňují odolnost vozidla. Dacia Dokker a Dokker Van jsou standardně vybaveny černými zrnitými štíty, které zakrývají celou přední spodní část karoserie až pod světlomety. Tuto výbavu doplňují vhodně umístěné zadní nárazníky, které chrání optiky, a postranní lišty (podle verze). Nárazníky, jejichž barva ladí u osobní verze s odstínem karoserie, připomínají tradiční rysy osobních vozidel.

Interiér

Základ interiéru vozidla tvoří moderní a funkční palubní deska s četnými úložnými prostory navrženými pro intenzivní používání. Dvoubarevné obložení palubní desky se podle povrchové úpravy vyskytuje také na dveřních panelech. Nový design přístrojové kapličky převzaté z Dacia Lodgy a zabudovaný multimediální systém Media Nav přinášejí na palubu moderní a technologické prostředí.

Dokker a Dokker Van rovněž využívají pokroků, kterých bylo dosaženo u Lodgy v oblasti ergonomie. Vozidla přebírají nové ovladače stěračů a světlometů. Ovladače elektrického ovládání oken jsou na dosah na loketní opěrce dveří.

Osobní verze se díky harmonii různých barev více zapisuje do automobilového povědomí. Na nejvyšší úrovni výbavy se středová konzola může pochlubit kovově šedou povrchovou úpravou. Chromované prvky se vyskytují také na klikách předních dveří, lemování budíků v kapličce palubní desky, ovladačích topení a na obložení hlavice řadicí páky.

Dacia Dokker

Dacia Dokker – víceúčelová osobní dodávka pro 100% každodenní využití – umožňuje pohodlnou přepravu 5 osob a přitom nabízí velký prostor pro jejich zavazadla. Dacia Dokker má navíc k dispozici jeden z největších zavazadlových prostorů ve svém segmentu s kapacitou 800 l a délkou 1,16 m.

Dacia Dokker je standardně vybavena jedním párem bočních posuvných prosklených dveří a na přání nebo sériově u vyšších segmentů lze přidat ještě druhé boční dveře. Šíře vstupu 703 mm usnadní přístup k zadním sedadlům.

Prostor na zadních sedadlech je úctyhodný: Výška pod střechou 1 065 mm, šířka v úrovni ramen 1 458 mm a prostor v oblasti kolen 177 mm umožňují cestujícím vzadu pohodlné sezení. Jednoduché řešení modularity zadní lavice s dělením 2/3 – 1/3 umožňuje výběr z různých konfigurací. Každá část opěradla zadní lavice se samostatně sklápí na sedák pomocí páčky v horní části lavice. Zadní lavice se překlopí až k opěradlům předních sedadel, čímž tak vznikne plochá podlaha o délce 1,57 m a s užitečným objemem 3 m3.

Dacia Dokker Van

– díky svým rozměrům (délka 4,36 m, šířka 1,75 m a výška 1,81 m) nabízí velkorysý objem nákladového prostoru 3,3 m3 a užitečnou délku nákladového prostoru 1,9 m.

Maximální užitečné zatížení Dacie Dokker Van je 750 kg.

Dacia Dokker Van je standardně vybavena jedněmi širokými bočními posuvnými dveřmi. Zadní asymetrické křídlové dveře se otvírají v úhlu 90° a jsou blokovány zádržným systémem, který při nárazu větru zabraňuje jejich uzavření. Tuto aretaci lze velmi jednoduše uvolnit páčkou uvnitř zadních dveří a dveře se tak mohou otevřít v úhlu 180°.

Dokker a Dokker Van nabízí četné úložné prostory

Pro zjednodušení řidičova každodenního života je vozidlo vybaveno četnými funkčními a ergonomickými úložnými prostory o celkovém objemu 44,2 litru u osobní verze. Velký otevřený úložný prostor v palubní desce umožňuje umístění notebooku nebo dokumentů formátu A4. Dokker má také k dispozici uzavřenou schránku (podle úrovně výbavy) o objemu 6,6 litru a snadno přístupný úložný prostor pod střechou (podle úrovně výbavy) o objemu 12 litrů. Nalevo od řidiče je na dosah ruky malý odkládací prostor, který je velmi praktický např. pro uložení mincí.

Přední dveře poskytují velký prostor pro lahev o objemu 1,5 litru. K dispozici je také dvojitý držák plechovek a odkládací nádoba umístěná na středové konzole.

U osobní verze je na zadních sedadlech v úrovni středové konzoly umístěn držák na lahev 0,5 litru, malé dodatečné úložné prostory ve dveřích a odkládací kapsy na zadní straně předních sedadel (podle verzí).

Dacia nabízí širokou škálu doplňků a vybavení pro interiér vozidla. Ve vozidle najdeme vybavení zvyšující komfort a nákladovou kapacitu: středovou opěrku lokte, dětské sedačky, přenosnou lednici, střešní box atd.

U užitkové verze je nabídka rozšířena o příslušenství vhodné pro podnikatele: dřevěný kryt podlahy, střešní galerie, mříže na prosklené zadní dveře, tažné zařízení atd.

Paluba nabízí služby vyšší kvality

Od uvedení Dacie Lodgy došlo ke zkvalitnění mnohých produktů s cílem dosáhnout většího komfortu, modernosti a praktičnosti. Přirozeně je získaly poslední modely, Dacia Dokker a Dokker Van.

Systém Media Nav – snadno použitelná technologie

Dacia Dokker a Dokker Van dostaly multimediální systém Media Nav, který byl poprvé použit u Dacie Lodgy. Systém je plně integrován do středového čelního panelu palubní desky a zahrnuje dotykový displej s úhlopříčkou 18 cm (7 „). Je volitelně k dispozici za velmi atraktivní cenu a je snadno použitelný. Kombinuje navigaci, rádio a připojení handsfree technologií Bluetooth®.

Domovská stránka umožňuje velmi snadný výběr z 6 oblastí Media Nav. Na čelním panelu jsou přístupné konektory USB a Jack pro připojení externího zařízení, které je snadno ovladatelné pomocí dotykového displeje nebo ovladači pod volantem. Dotyková a intuitivní navigace je v grafickém 2D nebo ve 3D zobrazení v ptačí perspektivě (birdview). Díky portu USB a vyhrazenému internetovému rozhraní (www.dacia.naviextras.com) si zákazníci mohou mapy rozšiřovat a aktualizovat.

Jako alternativa k systému Media Nav je nabízeno 2 DIN Autorádio CD MP3 zahrnující velký displej, rádio, přehrávač CD kompatibilní s formátem MP3, technologii Bluetooth®, konektory Jack a USB na čelním panelu a ovládání pod volantem. Zvuk je zpracováván systémem „3D Sound by Arkamys®“ pocházejícím z audio nabídky od Renaultu. Digitální zpracování zvuku navržené značkou Arkamys® na míru vozidlu umožňuje prostřednictvím reproduktorů přenášet zvuk vysoké kvality a věrné reprodukce.

Pohodlnější a ergonomičtější místo pro řidiče

Dacia Dokker a Dokker Van poskytují o 3,5 cm vyšší polohu při řízení ve srovnání s Loganem MCV. Výškově nastavitelné sedadlo a volant přispívají k dobré ergonomii, která je ještě zlepšena dostatečně dimenzovanou opěrkou pro nohu.

Dacia Dokker a Dokker Van získaly od Dacie Lodgy také novou modernější a ergonomičtější palubní desku. V jejím středu se nachází tachometr, nalevo otáčkoměr a napravo displej s palivoměrem a celkovým a částečným počtem ujetých kilometrů. U verzí s palubním počítačem zobrazuje tento displej také množství spotřebovaného paliva, ujetou vzdálenost, průměrnou a okamžitou spotřebu, odhadovaný dojezd v kilometrech, průměrnou rychlost, vzdálenost, která ještě zbývá do další prohlídky, rychlost omezovače a čas.

Podobně jako u Lodgy jsou k dispozici podpůrné prvky řízení vozidla.

Omezovač rychlosti umožňuje řidiči zvolit si pro klidnou jízdu maximální rychlost, kterou nechce překročit. Funkce se aktivuje a deaktivuje stisknutím tlačítka na středovém čelním panelu a nastavení požadované rychlosti se provádí pomocí tlačítek + a – na volantu. Systém lze také vypnout prudkým sešlápnutím plynového pedálu.

U Dacie Dokker a Dokker Van je také nabízen zadní parkovací senzor: Pomocí snímačů na zadním nárazníku informuje zvukovým signálem řidiče o vzdálenosti, která ještě zbývá mezi jeho vozidlem a překážkou. Funkce se aktivuje a deaktivuje ručně tlačítkem vlevo na volantu.

Výkonnost klimatizace je na trhu prostorných multifunkčních vozidel (ludospace) na nejvyšší úrovni. Parametry systému byly upraveny podle velikosti kabiny a prosklené plochy. Inženýři skupiny Renault se inspirovali systémem klimatizace u Renaultu Mégane s cílem zdokonalit cirkulaci vzduchu a zvýšit její výkon, aniž by tím došlo k zesílení provozního hluku. Rozptylování vzduchu směrem dopředu a zároveň dozadu způsobuje, že je vzduch v kabině rychleji a rovnoměrněji ochlazován.

Zvláštní pozornost byla věnována také akustice. Plocha protihlukových částí pod kapotou motoru, pod karoserií, v podbězích kol a v úrovni spoje čelního skla byla oproti Dacii Duster zvýšena o 30 %. Nové vstřikovače motoru 1,5 dCi tlumí jeho provozní hluk. Ke snížení aerodynamického hluku také přispěl přepracovaný tvar vnějších zpětných zrcátek a střešních tyčí. K lepší akustice při jízdě také přispívají pěnové a těsnicí vložky a vyztužení některých součástek pro potlačení rezonančního hluku.

Úsporné a spolehlivé motory

Jednotka 1,2 TCe 85 kW/115 k

– (v nabídce pouze na osobní verzi), poprvé představená u vozidel Renault Mégane a Scénic Collection 2012, je prvním motorem skupiny Renault, který dostal turbomotor s přímým vstřikováním. Jedná se o lehký hliníkový motor spojující jízdní vlastnosti, úspornou spotřebu a nízké emise CO2, přičemž dosahuje výkonu 115 k srovnatelného s výkonem motoru o objemu 1,6 l. Jeho velkorysý točivý moment o velikosti 190 Nm, který odpovídá točivému momentu motoru 2,0 a jehož 90 % je dostupných již při 1 500 otáčkách za minutu a který je plně dostupný mezi 2 000 a 4 000 otáček za minutu, zajišťuje výbornou akcelerační pružnost. Tento motor se zmenšeným objemem v kombinaci s 5stupňovou manuální převodovkou spotřebuje pouze 6,1 l paliva na 100 km v kombinovaném cyklu s množstvím emisí CO2 140 g/km. Provozní náklady, na kterých podnikatelům záleží, se rovněž snižují použitím bezúdržbového rozvodového řetězu místo tradičního řemene.

1,6 60,5 kW/82 k

Tento benzinový motor nižší třídy s výkonem 60,5 kW je v sestavě s 5stupňovou manuální převodovkou. Vykazuje spotřebu 7,5 l/100 km v kombinovaném cyklu s množstvím emisí CO2 175 g/km.

1,5 dCi 55 kW/75 k a 66 kW/90 k

Motor 1,5 dCi, který je obecně uznávaný pro svou spolehlivost, výkonnost, nízké provozní náklady a šetrnost k životnímu prostředí, je nabízen ve dvou verzích s výkonem 75 k anebo 90 k. Tyto dvě pohonné jednotky s označením Dacia eco2 se chlubí nízkou spotřebou 4,5 l/100 km v kombinovaném cyklu a emisemi CO2 118 g/km. Tyto dvě verze mají 5stupňovou manuální převodovkou. Ve verzi s výkonem 90 k je točivý moment 200 Nm dostupný od 1 750 ot/min a nabízí výborné jízdní vlastnosti s vynikajícím tahem již při nízkých otáčkách. Motor 1,5 dci 75 k vykazuje točivý moment 180 Nm dostupným od 1 750 ot/min.

Stejně jako Dacia Lodgy jsou Dokker a Dokker Van vyráběny na nové platformě M0:

Přední náprava typu Pseudo McPherson s trojúhelníkovým ramenem je z rodiny Dacia. Zadní náprava pocházející od Renaultu Kangoo má pružnou osu s programově deformovatelným profilem spojeným se šroubovitými pružinami. U osobní verze má stabilizační tyč 20,3 mm. Tato robustní náprava, která je vhodná zejména pro větší zatížení, zaručuje dobré držení karoserie a zvyšuje stabilitu Dacie Dokker v zatáčkách. Odchylka mezi nakloněním nenaloženého vozidla a naloženého vozidla se tak téměř stírá, což zaručuje bezpečné a pozitivně překvapující jízdní vlastnosti ve všech konfiguracích. Rozměry a kalibrace odpružení, které je určeno k různému použití, je pro každou verzi specifické. Rozvor 2,81 m, který je téměř o 10 cm kratší než u Loganu MCV, poskytuje dobrou ovladatelnost s průměrem zatáčení 11,1 m. Dacia Dokker / Dokker VAN má světlou výšku 189 mm, což jim umožní zvládnout jízdu na všech typech silnic.

Spolehlivost a kvalita dacie je posílena odbornými zkušenostmi Renaultu

Četné díly Dacie Dokker a Dokker Van byly navrženy podle specifikace Renaultu pro užitková vozidla. Spodek a karoserie byly provedeny podle stejných požadavků jako pro Renault Kangoo a mohou najet 300 000 kilometrů bez ztráty funkčních vlastností. Vpředu byla náprava pseudo McPherson s trojúhelníkovým ramenem vyztužena, aby splňovala kritéria Renaultu pro lehká užitková vozidla. Zadní náprava převzatá od Renaultu Kangoo je obecně uznávaná pro svůj komfort a robustnost a je speciálně upravena pro zatížení.

Dacia Dokker urazila 1,9 milionu kilometrů při ověřovacích testech v náročných podmínkách, aby obsáhla co největší spektrum používání zákazníky. Zpevněné a dlážděné silnice, výmoly, brodění, štěrkové silnice, prachový tunel, testovací jízdy v extrémním horku a chladu – ničeho nebyla ušetřena, aby byla zaručena velmi dobrá úroveň dynamického výkonu a spolehlivosti.

Dacia Dokker Van byla podrobena specifickým testům pro užitková vozidla Renault: její odolnost byla ověřována na „plechové vozovce“, nejnáročnější testovací stolici Renaultu simulující extrémní zátěž při používání zákazníky. Boční posuvné dveře a zadní dveře, které jsou při profesionálním používání vozidla často namáhány, byly rovněž testovány 100 000 otvíracími a zavíracími cykly.

Dacia Dokker Van byla testována také v reálných podmínkách, aby byla ověřena její dobrá životnost. Tyto testy, které byly poprvé použity na Renaultu Mégane III, dnes spočívají v testování asi třiceti vyrobených vozidel po dobu 3 měsíců v Rumunsku na trasách náročnějších zákazníků. Dokker Van takto urazil trasu dlouhou 850 000 kilometrů ve všech podmínkách použití, což odpovídá stáří vozidla 4 až 6 let. Body, ve kterých bylo dosaženo pokroku, byly rychle zpracovány a zahrnuty do výrobního procesu.

Na celou řadu Dacie Dokker se vztahuje záruka na 3 roky nebo 100 000 km.

Aktivní bezpečnost

Dacia Dokker a Dokker Van sdílejí s Dacií Lodgy stejný brzdný systém, který obsahuje systém ABS s elektronickým rozdělovačem brzdného účinku a asistentem nouzového brzdění. Volitelně je k dispozici elektronický systém řízení jízdní stability (ESC) a blok Continental poslední generace, Continental Mark 100, který je rovněž nabízen u Dacie Lodgy. Tento systém s Traction control, protiprokluzovým systémem a modulem proti převrácení vozidla umožňuje udržet směr vozidla v případě náročné situace při řízení, např. vyhýbání se překážce, ztrátě přilnavosti v zatáčce anebo při řízení na kluzké vozovce.

Pasivní bezpečnost

Aby Dacia Dokker a Dokker Van zajistily maximální ochranu svým cestujícím, dostaly vyztuženou architekturu schválenou inženýry skupiny Renault. Konstrukce představuje první ochranu cestujících ve vozidle. Konstrukce vozidla Dokker a Dokker Van je z oceli a materiálů, které nejúčinněji pohlcují a rozptylují energii.

Bezpečnostní pásy jsou vybaveny omezovači přítlaku, které jsou navrženy pro ochranu hrudníku v případě nárazu. U Dacia Dokker má zádržný systém řidiče ještě navíc pyrotechnický předpínač, který v případě prudkého zabrzdění přitáhne popruh k hrudníku a pánvi, aby bylo dosaženo optimálního zajištění. Vozidlo je standardně vybaveno airbagem pro řidiče a spolujezdce, jakož i bočními airbagy chránícími hlavu a hrudník (u osobní verze). Upevňovací prvky ISOFIX ukotvené na 3 místech zadní lavice umožňují bezpečné umístění dětských sedaček a podsedáků.

Dacia Dokker a Dokker Van poskytují dobrou úroveň bezpečnosti pro ochranu chodců. Tloušťka a tuhost předního nárazníku byly navrženy s cílem chránit spodní končetiny. Kapota a blatníky jsou vyvinuty tak, aby co nejúčinněji pohlcovaly a tlumily náraz chodce a zejména pod kapotou nejsou v úrovni bodů dopadu hlavy žádné tvrdé součásti.

Dacia – ohlédnutí za úspěchem

S více než 1,9 milionu vozidel prodaných ve světě představuje značka Dacia skutečný obchodní úspěch. Za posledních osm let značka zaznamenala v Evropě a evropsko-středomořské oblasti (Euromed) nejvyšší nárůst. Má vedoucí postavení v Rumunsku, v Maroku a zaznamenává silný nárůst v několika zemích východní Evropy. Ve Francii je již 5. nejprodávanější značkou na trhu v segmentu osobních vozidel.

Tato úspěšná historie se vysvětluje praktické koupě za nepřekonatelnou cenu, která je dlouhodobá. Tyto hodnoty umožnily mnohým řidičům ojetých vozidel, aby si poprvé pořídili vozidlo nové. Zákazníci Dacie jsou se svými vozidly plně spokojeni. Dacia za 8 let na trh uvedla celkem 9 nových modelů.

Dacia Dokker a Dokker Van jsou vyráběny v továrně v Tangeru

Stejně jako Lodgy jsou i tato dvě nová vozidla vyráběna ve zcela nové továrně v Tangeru v Maroku. Její aktuální výrobní kapacita 170 000 vozidel ročně se zvýší na konečných 400 000 vozidel. Továrna v Tangeru je první automobilová továrna na světě s nulovými uhlíkovými emisemi a bez vypouštění průmyslových odpadních vod do přírodního prostředí. Tato nová továrna představuje investice ve výši jedné miliardy eur. Je doplňkem průmyslového zařízení v Maroku, které se již nachází v Casablance.

100% síť Dacia

Dacia Dokker a Dokker Van budou distribuovány v síti Dacia, která se od uvedení značky neustále rozvíjí. Značka je přítomna v 1 830 showrromech, z nichž 818 je zaměřeno pouze na značku Dacia. V Evropě a středomořském regionu je pro prodej vozidel Dacia celkem vyhrazeno 1 300 prodejců.

Dacia započala novou obchodní politiku týkající se poprodejních služeb umožňující úspornou, jednoduchou a kvalitní údržbu podle očekávání každého jednotlivce. Tato nová nabídka obsahuje uzpůsobené balíčky Dacia, které umožňují zákazníkovi, aby si zvolil konkrétní údržbu, která bude v této síti provedena za velmi konkurenceschopnou cenu. Pro větší stabilitu rozpočtu nabízí Dacia také servisní smlouvy o údržbě a prodloužení záruky s krytím a délkou přizpůsobenou potřebám zákazníků.

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Borská 59, 301 00 - Plzeň-Karlov
800 900 701
plzen@smucler.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
HAVEX-auto s.r.o.
Pražská 782/IV, 503 51 - Chlumec nad Cidlinou
495 221 256
ch.nv@havex.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ojetý vůz jako vánoční dárek? Proč ne, v prosinci jsou nejnižší ceny v roce

Ojetý vůz jako vánoční dárek? Proč...

Praktický dárek pro studenty, partnerky, rodiče v důchodovém věku, nebo i pro sebe   Nevěřte dědečkovi, že na popojíždění na chalupu je jeho stará stodvacítka ještě dost dobrá, ani...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala loňské celoroční prodeje

Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala...

Letos plánuje prodat až 12 000 zánovních aut Více než dva měsíce před koncem roku se povedlo značce Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna navýšila prodej aut o třetinu, sází na inovace a širší záběr podnikání

Mototechna navýšila prodej aut o...

Za poslední rok díky Mototechně vznikla kromě inovační laboratoře AuresLab i značka pro prodej investičních vozů Mototechna Classic či autopůjčovna Mototechna Drive Před šesti lety byla znovu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...