Nový automobil pro volný čas s pohonem všech kol Nissan X-Trail je ukázkou vyspělé technologie Nissanu, včetně špičkové techniky ve spojení s novým zážehovým motorem. A to vše v kompaktní karosérii poskytující maximální pohodlí při jízdě na silnici.
Samonosná karosérie propůjčuje konceptu vynikající torzní tuhost při hmotnosti srovnatelné s osobním vozem. Zadní kola jsou nezávisle zavěšena, s paralelními rameny a pružinami, zatímco vpředu jsou klasické závěsy typu McPherson. Pérování s dlouhým zdvihem přináší maximální pohodlí při jízdě terénem a na silnici pak jízdní vlastnosti srovnatelné se špičkovými vozy vyšší třídy.
Nissan X-Trail disponuje novým elektronicky řízeným integrovaným systémem 4×4. Mimořádnou dynamickou bezpečnost zajišťují stabilizační systém ESP, elektronický omezovač prokluzu kol TCS, protiblokovací systém ABS s elektronickým přerozdělením brzdné síly EBD, diferenciál s omezenou svorností LSD a elektronicky ovládané sání.
Systém pohonu 4×4 může pracovat ve třech režimech – s pohonem předních kol, v režimu Auto a s pohonem všech kol. Režimy lze libovolně přepínat i za jízdy. V režimu Auto systém automaticky nastaví na každé nápravě takový točivý moment, jaký vyžadují adhezní podmínky. V normálních jízdních podmínkách zapne pohon pouze přední nápravu, aby snížil ztráty energie třením na minimum. Jakmile elektronika zaregistruje možnost prokluzu kol, část točivého momentu přenášeného spojkou se přesune na zadní kola. Této situaci dokáže X-Trail dokonce předejít tím, že neustále vyhodnocuje podmínky a reaguje okamžitě na řidičův povel k akceleraci. V účinném záběru jsou tak v případě potřeby vždy všechna kola. V nejnáročnějších provozních podmínkách, tzn. při pevném uzamčení převodovky v režimu pohonu všech kol, je točivý moment rozdělen mezi přední a zadní nápravu v poměru 57:43.
Líbivou přední masku v charakteristickém stylu off-roadů Nissan, doplňují stylové reflektory s čirým krytem, ukazatele změny směru jsou integrovány do přední skupinové svítilny a přední i zadní nárazník přecházejí plynule do efektivně rozšířených blatníků. Výrazně šikmé přední sklo zajišťuje vozu skvělé aerodynamické vlastnosti. Z čelního pohledu na něj navazuje kompletní systém střešního nosiče s dálkovými světlomety.
Koncept je postaven na respekt budících pětipaprskových discích z lehké slitiny s pneumatikami 255/55×18 a stejnými brzdami Brembo vpředu i vzadu, používaných u sportovního Nissanu Skyline GT-R. Netradiční řešení nástupu do vozu vyústilo v práh, zabudovaný do spodní hrany dveří. Spolu se sedadly, umístěnými v ideální výšce kyčlí, přispívá práh k velice snadnému nástupu i výstupu. Pro vůz s pohonem všech kol je poněkud neobvyklé centrální uspořádání přístrojů. Při jejich sledování nemusí řidič přerušovat sledování cesty a provozu.
Zážehový čtyřválec QR 2.0 I je celohliníkový dvouvačkový dvoulitrový motor nové generace. Příhradová konstrukce skříně zajišťuje vynikající tuhost a variabilní časování zlepšuje akceleraci v nejběžněji užívaných nízkých a středních otáčkách. Vysoko umístěné laminátové sací potrubí dovoluje Nissanu X-Trail bezpečnou jízdu vodou a hlubokým blátem.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií