„Česká republika je pro nás důležitým trhem, a proto na lokální aktivity nyní soustředíme veškerou pozornost,“ uvedl Philippe Saillard.
A dodal: „Naším cílem je zvýšení konkurenceschopnosti vozů Nissan a s tím zvýšení podílu na českém trhu.“
Ve druhé polovině loňského roku se v Nissanu stabilizoval český tým, definovala nová obchodní strategie a došlo také k oddělení slovenského trhu. Nyní byla zahájena implementace kroků připravených pro podporu růstu společnosti.
V současné době chystá Nissan druhou fázi uvedení modelů Micra a Juke na český trh. Crossover Qashqai, který je dlouhodobě nejprodávanějším modelem značky, bude i nadále hrát významnou roli a představí se s řadou vylepšení. Kromě toho bude zahájen prodej sportovních vozů GT-R a 370Z v modelové verzi 2011 a na samém závěru roku bude na trh uveden zcela nový užitkový vůz NV400. Prioritou je rovněž podpora prodeje velkoodběratelům a firemním zákazníkům.
Nissan se dále zaměří na rozvoj dealerské sítě, kterou čeká řada kvalitativních i kvantitativních změn. Do konce března 2012 by mělo začít poskytovat služby zákazníkům pět nových prodejních a servisních center.
„Během fiskálního roku 2011 bychom chtěli zhruba o třetinu navýšit objem prodeje a za tím účelem jsme připravili řadu dalších prodejních a marketingových aktivit,“ doplnil Philippe Saillard.
„Smyslem všech našich kroků je však především dlouhodobé posílení pozice značky Nissan na českém trhu.“
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií