Například nová Almera, jež bude mít ve Frankfurtu svou premiéru, je produktem mnohamiliónových investic právě do evropského zázemí Nissanu a výtečně potvrzuje důležitost evropského C-segmentu pro globální hospodaření Nissanu. Nová Almera bude po vozech Primera a Micra již třetím modelem, produkovaným díky investici cca 1,5 miliardy liber v britské továrně v Sunderlandu.
Další kapacity rozvíjí Nissan ve Španělsku, kde letos zahájil produkci lehkého užitkového vozu Cabstar E a v příštím roce spustí výrobu inovovaného Terrana IIa zcela nového velkoprostorového automobilu nižší střední třídy Almera Tino.
Evropský investiční program zahrnuje výrobu nového vznětového čtyřválce s přímým vstřikováním a 16 ventily v továrně Cuatro Vientos v Madridu. Ročně se počítá s výrobou 82.000 motorů. Prvním evropským osobním nissanem, vybaveným dieselem s technologií přímého vstřiku bude nová Almera. A v barcelonské továrně Zona Franca začnou v příštím roce vyrábět ještě také nové převodovky, okolo 100.000 jednotek ročně.
V Evropě má Nissan kapacitu pro výrobu více než 400 000 automobilů a přímo zaměstnává 15 000 lidí plus nepřímo dalších více než 4 400 lidí u svých prodejců v 31 zemích. K tomu odebírá komponenty od 380 evropských subdodavatelů v celkové hodnotě okolo dvou miliard euro. Ve fiskálním roce končícím v březnu 1999 vykázal Nissan Europe čistý zisk ve výši 53 mil. euro.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií