Nissan Motor Co., Ltd. včera oznámila, že v době od 1. října 2004 do 30. září 2005 prodala 3,671 milionu vozidel, čímž úspěšně splnila svůj poslední závazek v rámci programu NISSAN 180, podle nějž měla v průběhu dvanáctiměsíčního období navýšit prodej v porovnání s fiskálním rokem 2001 o 1 milion aut. Ve fiskálním roce 2001 ukončeném 31. března 2002 bylo přitom prodáno o 1,073 milionu aut navíc. To v podstatě znamená, že i navýšený plán byl překročen o 73 000 prodaných vozidel.
„Díky usilovné práci všech zaměstnanců naší společnosti je renesance Nissanu, úspěšně dovršena,“ uvedl Carlos Ghosn, prezident a generální ředitel (CEO) automobilky Nissan. „Získali jsme opět důvěru a dynamiku potřebnou k tomu, abychom mohli dlouhodobě dosahovat významného růstu a ziskovosti.“
Z hlediska jednotlivých trhů se na navýšeném prodeji o 1,073 milionu aut podílela nejvíce Severní Amerika zahrnující Mexiko a Kanadu, kde se prodalo 437 000 aut. V Japonsku Nissan prodal 188 000 aut, v Evropě 84 000 aut.
Pokud se týká jednotlivých modelů, tak na prodeji 3,617 aut se s 307 000 prodanými kusy podílel nejvíce Frontier/Navara/Pickup, následovaný Altimou sedanem s 305 000 kusy a kompaktním vozem March/Micra s 258 000 kusy.
Další dva cíle automobilky vytyčené v rámci obchodního plánu NISSAN 180, tj. docílit osmiprocentní marže z prodeje a snížit zadlužení automobilky na nulu, se podařilo splnit již během prvního roku tohoto plánu, tedy o dva roky dříve.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií