Za dlouhým označením Nissan pick-up Double Cab 2.5 TDi Navara se ukrývá robustní pětimístný off-road zvláště atraktivního vzhledu, který budil pozornost všude, kde se objevil. Výrazný design navíc podtrhují chrom, metalíza a ráfky z hliníkové slitiny s pneumatikami Bridgestone 255/70 R15. K nesporným výhodám patří jeho zařazení do kategorie užitkových vozidel a tudíž lze na něj uplatnit odpočet DPH. Za provedení v základní výbavě zaplatí zákazník bez daně 807 tisíc korun. V této ceně má mj. samočinnou klimatizaci, dvojici airbagů, ABS, kůži potažený volant, elektricky ovládaná okna i vnější zrcátka (vyhřívaná), a třeba i boční stupačky a ochranný rám za kabinou. Jen metalíza a rádio jsou za příplatek.
Kromě tohoto provedení nabízí Nissan i tři další levnější verze, z nichž nejméně stojí (605 000,- Kč bez DPH) King Cab pro dvoučlennou posádku s dvěma nouzovými sedačkami a dlouhou ložnou plochou.
Interiér pětidveřového provedení Navara včetně čalounění sedadel a uspořádání přístrojů si v ničem nezadá s osobním automobilem. Pouze zvýšená pozice sedadel a páka přiřaditelného pohonu 4×4 připomíná, že sedíme v opravdovém off-roadu. Snad jedinou malou nevýhodou je, že při obsazení už čtyřmi osobami si nelze vzít dovnitř téměř žádné zavazadlo. Ale tento problém pomůže vyřešit dodatečná montáž plachty či laminátové nástavby ložné plochy na níž lze naložit takřka 900 kg nákladu. Zadní čelo můžeme sklopit dolů nebo aretovat ve vodorovné poloze a zatížit jej až sto kilogramy. Poradí si také s brzděným přívěsem o hmotnosti 2,3 tuny.
Všechny čtyři verze terénních pikapů jsou osazeny jediným přeplňovaným vznětovým čtyřválcem o objemu 2.5 l s mezichladičem stlačeného vzduchu o výkonu 76 kW (104 k) při 4000 ot./min. V nezatíženém stavu, tzn. s pohotovostní hmotností 1830 kg dokáže jet rychlostí 145 km/h, přičemž průměrná spotřeba paliva na normální silnici a s pohonem zadních kol se pohybuje kolem 11 litrů na sto kilometrů (město 13,1 l, mimo 9,4 l). Největšího točivého momentu 245 N.m dosahuje už při 2000 otáčkách a tudíž „jde“ velice dobře odspodu, což ocení řidiči především v náročném terénu, pro který je určen přiřaditelný pohon všech kol s možností zařazení redukce. V něm přijde vhod pochopitelně i diferenciál zadní nápravy se zvýšenou svorností a automaticky uzamykatelné volnoběžné náboje předních kol. Nissan zvládne až 38o stoupání, bez pěti centimetrů půl metru hlubokou vodní překážku a může jezdit po svazích s bočním náklonem 48 o.
To vše propůjčuje Nissanu skvělé jízdní vlastnosti i v tom nejtěžším terénu, takže se stává výborným společníkem horských „boudařů“, stavbařů, lesníků a podnikatelů všech profesí, a pokud je potřeba, potom „zaskočí“ i za osobní automobil. Bez problémů dokáže z hlubokého příkopu vytáhnout i automobil. Není proto divu, že „malý náklaďáček“ Nissan pick-up patří řadu let k nejlépe prodávaným terénním pikapům na českém trhu.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií