Ty plně odpovídají evropským kritériím Nissanu a zároveň jsou přehledné a plné nových informací.
Výběrové řízení na vytvoření nové internetové prezentace pro Nissan proběhlo už během léta 2004. Všichni účastníci jsou členy Asociace poskytovatelů internetových řešení a Nissan si z nich vybral společnost Lundegaard. Ta také následně nové stránky vytvořila.
„Naše webové stránky musí odpovídat mnoha standardům, které jsou identické pro všechny evropské pobočky Nissanu,“ komentuje nové stránky Petr Minařík, marketingový ředitel společnosti Nissan Česká republika. „I proto bylo poměrně náročné skloubit všechny nové nápady a kreativitu s přehledností a jednoduchostí, kterou evropská pravidla vyžadují.“
Na internetových stránkách www.nissan.cz najde návštěvník spoustu informací o všem, co by ho o Nissanu mohlo zajímat. Od detailních informací ke každému modelu – včetně ceníků, technických dat a fotografií – přes nabídku leasingu a příslušenství až po plakáty ke stažení nebo vylíčení historie značky i se zajímavými fotografiemi
„Myslím si, že zákazníci jistě ocení třeba sekci se servisními intervaly pro všechny modely Nissan, a kdyby jim cokoliv scházelo, není nic jednoduššího, než nás přes náš infomail kontaktovat,“ dodává Minařík.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií