Nový atraktivní Opel Insignia na našem trhu

Bohaté možnosti volby: tři karosářské verze, sedm motorů plnících normu Euro 5 a špičkové technologie: Opel Eye, FlexRide, AFL+, Adaptive 4×4. Uvedením nového modelu Insignia Opel nově definuje moderní vůz střední třídy. Díky efektně vyklenuté střešní linii, která připomíná vozy 

Závodní tým Panasonic Toyota Racing zahajuje rok 2009 celosvětovou premiérou

Tým F1 Panasonic Toyota Racing oficiálně zahájil závodní sezónu 2009 Formule 1 celosvětovou internetovou premiérou svého nejnovějšího vozu – TF109. Osmá závodní sezóna tohoto týmu v soutěžích Formule 1 je poznamenána výraznými změnami oficiálních pravidel, a tak se monopost TF109, 

Nový Mercedes-Benz třídy E: podrobné seznámení s technickými novinkami

Prvotřídní bezpečnost, nejvyšší komfort a snížená spotřeba až o 23 %. Nová limuzína dále upevňuje pozici Mercedesu ve vyšší automobilové třídě jedinečnou kombinací asistenčních systémů řidiče. Patří k nim například funkce rozpoznání jeho únavy, adaptivní asistent dálkového světla a systém automatického 

Mitsubishi i MiEV (MiEV: Mitsubishi innovative Electric Vehicle) - testování v Evropě zahájeno

V Japonsku bude i MiEV uveden do prodeje v létě 2009. Vzhledem k pozitivním reakcím v rámci stávajících evropských testů se dá očekávat, že vůz bude na evropské trhy uveden někdy po roce 2010. Mitsubishi Motors i MiEV je mnohem blíže hmatatelné realitě a 

Volkswagen slaví první TDI triumf na Rallye Dakar

Historické dvojité vítězství vozů se vznětovým motorem, Race Touareg (280 k) nejrychlejším a nejspolehlivějším vozem. Volkswagen s vozem Race Touareg zvítězil v Rallye Dakar 2009, která se letos konala v Argentině a Chile, a učinil tak významný zápis do historie motosportu. Brilantní výkon, 

Předvedení a vyzkoušení vybraného vozu přímo v bydlišti zákazníka, to je nová obchodní služba, kterou dnes v České republice spustila skupina AAA AUTO. „Očekáváme, že tento mobilní prodej budou využívat hlavně lidé, kteří si vyberou vůz na internetu, ale nemají čas se 

Nový Country manager Nissanu pro Čechy a Slovensko

Dominik Slusarczyk je na této pozici zodpovědný za řízení a koordinaci prodejních i poprodejních aktivit společnosti Nissan na českém a slovenském trhu. Dominik Slusarczyk (36) vystudoval odbor Management a Marketing na soukromé vysoké škole ve Varšavě. Má dlouholeté zkušenosti z automobilové branže, kde 

Společnost M Motors CZ s.r.o. má nového marketing managera

Začátkem ledna letošního roku posílil tým společnosti M Motors CZ s.r.o., importéra značky Mitsubishi Motors, pan Josef Dušek, který nastoupil na pozici marketingového managera a nahradil tak Zorana Stehlíka. U M Motors CZ bude mít pan Dušek na starost zejména 

Shell věrným zákazníkům

Společnost Shell Czech Republic a.s. opět startuje oblíbenou kampaň, v průběhu níž nabízí zákazníkům zapojeným do věrnostního programu SMART přímou slevu na ceně paliva. V období od  19. ledna do 29. března 2009 mohou členové věrnostního programu znovu měnit nasbírané SMART body za slevu 

Závada na spojce byla bohužel takového charakteru, že neumožnila start do poslední etapy do Buenos Aires. Tým podnikl vše možné, aby posádka dojela do cíle v solidním umístění. Ještě před poslední etapu posádka dokázala speciálku nouzově dokončit, ale charakter závady