Nový sportovní kabriolet Nissan 370Z Roadster i na českém trhu

Motor V6 o výkonu 328 k, rychlost 250 km/h, z 0-100 km/h za 5,5 s. a pouze 20 s. trvá přeměna 370Z z dvousedadlového vozu s přiléhavou střechou na dynamický kabriolet. Nejnovější přírůstek řady sportovních vozů je nižší, štíhlejší, lehčí a rychlejší než jeho předchůdce. 

Porsche 911 Turbo S – ještě více dynamiky a špičková standardní výbava

Na březnovém autosalonu v Ženevě automobilka Porsche představí ve světové premiéře novinku v podobě modelu 911 Turbo S. Tento mimořádný sportovní vůz je určený pro zákazníky, kteří požadují jen to nejlepší z pohledu výkonu a dynamiky. Na český trh pak Porsche 911 Turbo 

Toyota Motor Czech začne během tohoto týdne písemně kontaktovat zákazníky v České republice, jejichž vozidla by měla být zkontrolována a modifikována v rámci svolávací akce. Toyota Motor Europe včera oznámila, že v Evropě svolá 52 903 vozů Toyota Prius třetí 

Do druhé sezony v mistrovství světa FIA WRC vstupuje ve Švédsku Citroën Junior Team. Nasazuje dva vozy Citroën C4 WRC s posádkami Sébastien Ogier / Julien Ingrassia a Kimi Räikkönen / Kaj Lindström. Po loňském seznamovacím startu si v CJT od sezony 

Loeb a Sordó za dalším titulem! – Již včera a dnes se seznamují s tratí rally a ve čtvrtek 11.února je čeká Shakedown a v pátek 12. února start do 1.etapy. Rally Švédsko – první ze třinácti soutěží letošního roku Trať: celkem 

Hyundai připravil už potřetí za sebou reklamní kampaň pro největší sportovní událost v USA a podruhé za sebou sponzoruje zahajovací program Kickoff Show. Během celého zápasu se v televizním vysílání objevilo celkem osm reklam. Intenzivní reklamní kampaň společnosti Hyundai vyvrcholila dvěma reklamními 

Subaru Outback partnerem na cestách fotografa Jirky Kolbaby

Subaru Outback a cestovatel a fotograf Jirka Kolbaba patří od února 2010 dohromady:Jirka Kolbaba si svůj vůz vybral z nabídky japonského specialisty na vozy s pohonem všech kol. Outback, který byl na český trh uveden ke konci loňského roku, se 

Navzdory hospodářské krizi, která postihla i automobilový průmysl, překonalo Volvo v České republice v roce 2009 svůj dosavadní prodejní rekord. S celkovým počtem 1 724 nově registrovaných vozů tak automobilka zaznamenala meziroční nárůst prodeje o celých 11,3 %. Volvo bylo jedinou značkou v prémiovém segmentu, 

Na břežnovém autosalónu v Ženevě Chevrolet naznačí, co uvidí zákazníci v evropských showroomech značky Chevrolet v několika příštích letech. „Po modelech Cruze v roce 2009 a Spark v roce 2010, přinese rok 2011 do Evropy pět dalších vzrušujících Chevroletů,“ říká prezident a výkonný ředitel Chevrolet Europe Wayne 

Podrobně o novém BMW X5, které je ještě dynamičtější, úspornější a luxusnější

Nové BMW X5 si udrží svoji výjimečnou pozici v daném velmi konkurenčním tržním segmentu. Zdokonalení nového BMW X5 se týkají jak kompletně obměněné palety motorů, tak nové osmistupňové samočinné převodovky, které společně zvyšují dynamiku a současně snižují spotřebu paliva až