Celosvětový trh s pneumatikami vzrostl v průběhu roku 2004 o 12 % na 66 miliard EUR. Na špičce pneumatikářských firem, které hýbou mezinárodním obchodem, je vše při starém: S podílem 20,1 % vede Michelin a potvrzuje tedy svoji dlouhodobou pozici světové „jedničky“, která za sebou nechává koncerny Bridgestone, Goodyear, Continental, Pirelli a další.
Výrazný pokrok učinili výrobci z Číny – hned šestnáct z nich se dostalo mezi 75 nejvýznamnějších výrobců pneumatik a tři se probojovali dokonce do první dvacítky.
Michelin – světová „jednička“ – vykázal do října 2004 tržby ve výši 11,6 miliard EUR, jeho prodeje vzrostly o 4,6 %. V rámci celého středoevropského trhu s automobilovými pneumatikami Michelin dosahuje nadprůměrných výsledků.
Podíly výrobců na světovém trhu s pneumatikami 2002 – 2003:
- Michelin Group: 19,6 % – 20,1 %
- Bridgestone Group: 18,6 % – 18,4 %
- Goodyear Group: 18,2 % – 16,9 %
- Continental Group: 7,2 % – 7 %
- Pirelli Group: 3,7 – 4 %
Pozoruhodnou dynamikou obchodu se Michelin může pochlubit i v České republice, kde od září loňského roku celkový trh s pneumatikami vzrostl asi o 10 %, ale Michelin zvýšil své prodeje o 30 %.