Česká posádka totiž v průběhu dvanáctého testu ztratila více než dvacet minut a i v dalších průběhu je potrápil nefunkční posilovač řízení.
Druhý den začal pro českou dvojici výrazně lépe a časy mezi nejrychlejšími Sandellem a Ogierem jim pomalu vracely lepší náladu. Také v půlhodinové servisní pauze nic nenasvědčovalo případným komplikacím.
„Na dvanáctém testu se opakovala závada ze včera, opět se porouchalo čidlo na klice. Nevíme, co může být příčinou opakovaných potíží. Neustále se nám přehřívá motor, možná vinou nadmořských výšek, čidlo asi nevydrží ty teploty. Opravdu jsme zklamaní, podobné potíže jsme nikdy neměli.
Jelikož jsme již věděli o co jde, dokázali jsme závada za dvacet minut opravit a pokračovali jsme dál. Bohužel na dalším testu nám praskla hadička od serva a kapalina vytekla na výfuk, což způsobilo drobný požár. Závěr dne jsme tak dojížděli bez posilovače, což značilo další ztrátu.
Mexiko prostě naší cé-dvojce nesedí. Je to o to větší škoda, že jsme se ráno cítili v autě dobře a vyjma jediné drobné chybičky bylo vše v pohodě. Ve večerním servisu zkusíme dát auto do pořádku, abychom alespoň závod dokončili. V závěru šampionátu může rozhodovat každý bod,“ řekl v cíli druhé etapy Martin Prokop.
Martina Prokopa s Janem Tománek čekají v poslední etapě čtyři rychlostní zkoušky (60,69 km).
Mexická rally – průběžné pořadí JWRC po II. etapě
- 1. Ogier (F – Citroën C2 S1600) 3:31:10.6
- 2. Mölder (EE – Suzuki Swift S1600) + 1:32.1
- 3. Kosciuszko (PL – Suzuki Swift S1600) + 2:32.6
- 4. Burkart (D – Citroën C2 S1600) + 5:29.2
- 5. Sandell (S – Renault Clio S1600) + 7:44.5
- 6. Gallagher (IRL – Citroën C2 S1600) + 14:48.2
- 7. Fanari (I – Citroën C2 R2) + 44:57.1
- 8. Prokop (CZ – Citroën C2 S1600) + 49:54.8
Jipocar Racing, www.martinprokop.com
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas