Nově uvedený vůz Mazda2 dosáhl na japonském trhu od svého uvedení (poznámka: vůz byl uveden do prodeje 7.8.2002) prodeje 15 000 vozů. Mazda2 je druhým vozem zcela nové generace Mazda a stávající prodeje tohoto modelu představují více než dvojnásobek plánovaného měsíčního prodeje 7 000 vozů.
V řadě: Cozy, Sport, Casual a Super Cozy
Nejvíce žádaným provedením je Casual, následované provedením Sport a Cozy. Sport navíc zaznamenal mnohem více objednávek než bylo původně plánováno. Pokud jde o barevnou skladbu, pak zákazníci nejvíce žádají sunlight silver pro Casual a Sport a honey yellow pro provedení Cozy. Téměř 30% zákazníků si navíc u Cozy vybralo elektronicky stahovatelnou bílou plátěnou střechu.
A proč si zákazníci vybrali právě Mazdu Demio/Mazdu2?
- prostorný interiér a řada doplňků
- skvělé jízdní vlastnosti, výborná ovladatelnost, jízdní komfort
- vynikající design, dynamický exteriér
- vysoká úroveň kvality zpracování interiéru
Po více než pozitivním startu prodejů vozu Mazda Atenza/Mazda6 i nová Mazda2 ukazuje, že se Mazda novou produktovou strategií vydala správným směrem. Nová Mazda 2 přitahuje ke značce Mazda nové zákazníky, svobodné muže a ženy a mladé rodiny.
Po evropské premiéře Mazdy2 tento týden na autosalonu v Paříži bude uvedena Mazda2 na zahraniční trhy. Mazda předpokládá, že Mazda2 výrazně přispěje ke zvyšování prodeje v souladu s cíly stanovenými v Millennium plánu Mazdy.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.