Maserati meets Fragment

Ghibli Operanera a Ghibli Operabianca – speciální edice vycházející z partnerství mezi značkou Maserati a pionýrem streetové kultury Hirošim Fudžiwarou

Maserati a Hiroshi Fujiwara, japonský guru streetové kultury, navázali partnerství, které překračuje geografické a oborové hranice a vydávají se do neprobádaného teritoria troufalosti, kde hudba dostává materiální podobu vozu a kde je povoleno porušovat pravidla. Z této spolupráce vzniklo umělecké dílo v podobě melodického duetu Operanea a Operabianca vyvolávajícího dvě kontrastní představy. Speciální edice vozu Maserati Ghibli se představí na exkluzivní celosvětové premiéře v Tokiu.

Toto partnerství je výsledkem schopností speciálního programu Maserati Fuoriserie, který zákazníkům umožňuje upravit si vůz Maserati dle jejich jedinečného vkusu. Auto je díky tomu více než jen prostý předmět. Stává se oděvem šitým na míru, který může jeho majitel hrdě nosit na všech cestách světa, jako vyjádření vlastní osobnosti a symbol současného luxusu. Hiroši Fudžiwara je uctívanou osobností udávající trendy, skutečný nekonformní člověk. Tento pionýr kultury pouliční módy Tokia 80. let minulého století byl jedním z prvních DJ, kteří do země vycházejícího slunce přivezli hip hop. Jako producent a hudebník také pracoval s mezinárodními hvězdami nahrávacích studií. V oblasti vizuálního umění se specializuje na vyjádření aspektů nálad městského života. Tak jako Maserati má i tento umělec schopnost bořit bariéry a jednat neohroženě. V duchu konceptu ITANJI, což je japonský termín označující spojení italského designu a japonské dokonalosti, se zrodily i Operabianca a Operanera.

Styl značky Maserati i charakter Horišiho Fudžiwary jsou snadno rozpoznatelné. Dnes se díky spojení vizuálních akcentů Maserati a pouličního stylu Fudžiwarovy značky Fragment zrodilo kreativní partnerství, které je duetem v tom nejvěrnějším slova smyslu – spojením Maserati a Fragmentu.

Píseň na čtyřech kolech vycházející ze sportovního sedanu Ghibli s výbavou GranLusso byla vytvořena ve dvou exkluzivních provedeních. Po celém světě je k dispozici 175 vozů Ghibli Operanera a Ghibli Operabianca. Tvoří spolu monochromatické duo – jeden vůz je černý a druhý bílý.

Barva je použitá nejen k lakování karoserie, ale také na kola a další prvky exteriéru. Provedení interiéru je naopak v prémiové kůži v kombinaci s Alcantarou s kontrastním stříbrným prošíváním u vertikálních stehů a opěrek hlavy s trojzubcem. Bezpečnostní pásy jsou tmavě modré. Přední mřížka je ikonickým detailem tohoto partnerství: Fudžiwarův metropolitní styl se odráží ve specifické podobě mřížky a v logu uzpůsobenému speciálně pro tuto edici. Aby byly exteriéry naprosto dokonalé, jsou vozy Ghibli Operanera a Ghibli Operabianca osazeny 20” černými koly v matném odstínu Urano a na sloupku C je unikátní logo Fragment.

A pod třemi ikonickými postranními výdechy se nachází kód M157110519FRG. Tato alfanumerická značka je pečetí partnerství: prvních pět znaků je ID kód Ghibli, dalších šest čísel označuje datum prvního setkání Fudžiwary a Centro Stile Maserati (5. listopadu 2019) a poslední tři písmena jsou zkratkou pro fragment.

Společně s vozem bude na trh uvedena i módní kolekce navržená ve spolupráci s Hirošim Fudžiwarou ve stejném nekonvenčním duchu, jako samotný vůz, která bude k dispozici v oficiálním obchodě Maserati.

 

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CARNOVA s.r.o.
Hněvkovského 603/81, 617 00 - Brno
543 420 720
brno@carnova.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aktuálně nejlepší česká tenistka Karolína Plíšková se spolu se sestrou Kristýnou stala novou tváří značky Mototechna

Aktuálně nejlepší česká tenistka...

Nejlepší současná tenistka Češka Karolína Plíšková se dnešním podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stala jednou z tváří značky zánovních vozů Mototechna. Mototechna poskytne...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Maserati GranTurismo Special Edition a efektní Show Car Levante Ermenegildo Zegna debutují na současném mezinárodním autosalonu v Ženevě

Maserati GranTurismo Special Edition a...

Rok 2016 byl pro Maserati velmi úspěšným rokem: po celém světě prodala rekordních 42 100 automobilů. (Masserati Levande) Maserati na 87. mezinárodním autosalon v Ženevě vybrala – jako...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jaroslav Kulhavý zůstává ambasadorem Maserati, model Ghibli mění za Levante

Jaroslav Kulhavý zůstává ambasadorem...

Jaroslav Kulhavý, zlatý biker z olympiády v Londýně a stříbrný z letošního Ria, bude i nadále ambasadorem značky Maserati. Na jeho cestě do Tokia za třetí olympijskou medailí – ho bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Auto Palace otevřel v dubnu AutoPoint Premium pro uspokojení poptávky po luxusních prémiových vozech

Auto Palace otevřel v dubnu AutoPoint...

Společnost Auto Palace, přední dealer automobilů hned 9 značek v ČR, rozšiřuje svoji činnost o prodej luxusních ojetin v AutoPointu Premium. AutoPoint Premium – zákazníkům nabídne v...