Loňský vstup týmu HP – Exklusiv byl pro ostřílené soupeře určitě překvapením. Vždyť jeho vůdčí osobnost Zdeněk Holubovský, jinakředitel zastoupení Ferrari a dalších luxusních značek na našem trhu, si v kategorii Gentleman II, do níž patří ti, kteří jsou zatím závodnickými učedníky, dojel pro celkové vítězství. Letos proto postoupil do divize opravdových závodníků jedoucích v kategorii Gentleman I. Náš tým však pro boje s ostřílenými borci, z nichž mnozí mají zkušenosti z prestižních seriálů okruhových závodů, včetně formule jedna, získal výraznou posilu. Je jí jeden z našich nejlepších závodníků v cestovních vozech a bývalý mistr Evropy v závodech do vrchu, Josef Kopecký. Toho samozřejmě Zdeněk Holubovský nemusel k usednutí do vozu Ferrari 355 dlouho přemlouvat. Vedle něhopojede v týmu i loňský účastník Ford Fiesta Cupu Petr Nešpor, nejstarší účastník Challenge Richard Weber z Německa a Rakušan Karl Oppitzhauser, který v minulosti koketoval s formulí jedna. Celý seriál je rozdělen do několika zón, náš tým se utká se svými soupeři v evropské středozápadní zóně, v níž se jede osm závodů, z nichž sedm nejlepších se počítá do hodnocení a díky velkým zkušenostem Josefa Kopeckého pomýšlí Zdeněk Holubovský na přední, ne-li vůbec na nejlepší umístění. Realizovat tuto myšenku nebude ani pro takového vynikajícího závodníka snadné, neboť každý tým angažuje jednoho až dva profesionální jezdce. Josef Kopecký si však ve své premiérové sezóně za volantem „rudého ďábla z Maranelladal za úkol nebýt v každém závodě horší než desátý a v konečném hodnocení stát minimálně na třetím stupínku. Své předsevzetí začal plnit hned v treninku na úvodní závod ve španělské Barceloně, kde dosáhl šestého času. Nakonec však pro poruchu motoru nemohl do závodu nastoupit. Ve Ferrari Challenge vidí kvalitní náhradu za neslavně skončené závody kategorie Superturismo a i když vlastně usedl do vozu, který je úplně jiný, než s jakými doposud jezdil (zadní náhon a motor rovněž vzadu), mluví o svých zážitcích s ním jen v superlativech. Poznal také, že ve Ferrari Challenge si jeho účastníci na závody jen nehrají, nýbrž tvrdě bojují o vítězství a šrámy na vozech, jejichž základní cena je 260. 000 DM, nejsou výjimkou.
Sami se o tom můžete přesvědčit prvního srpna na brněnském Masarykově okruhu, kde se jeden ze závodů evropské středozápadní zóny koná. A zde by si Josef Kopecký mohl nedostatek zkušeností s tímto vozem vynahradit dokonalou znalostí tratě.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií