SEAT zaznamenal také zlepšení výkonů prodejní sítě, která nyní prodává lépe vybavené automobily. Za prvních 9 měsíců roku bylo prodáno 319 500 vozů, což je o málo méně (-1,3 %) než ve stejném období minulého roku, ale bylo to vyváženo tím, že se podařilo zvýšit průměrné příjmy za jeden prodaný vůz. Obrat SEATu se ve sledovaném období vyšplhal na 4, 45 miliardy euro.
Nejžádanější modelovou řadou značky SEAT je i nadále Ibiza (130 000 vozů dodaných zákazníkům), následovaná modelem Leon (90 000 vozů). Dobrý výsledek představuje také 60 000 prodaných vozů rodiny Altea.
Lepší výsledky hospodaření v roce 2007 pramení z realizace konsolidačního plánu pod vedením předsedy představenstva firmy Ericha Schmitta. V roce 2007 očekává vedení firmy pozitivní provozní hospodářský výsledek, což bude o rok dříve než se původně předpokládalo.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií