KIA MOTORS CZECH oznamuje změnu na pozici PR manažera společnosti.

Počínaje dnešním dnem bude komunikaci s veřejností zajišťovat Kateřina Jouglíčková, která na pozici vystřídala Kateřinu Vokounovou, která téměř po šesti letech působení ve firmě odešla na mateřskou dovolenou.

Kateřina Jouglíčková

1katjougl800

– působila před příchodem do KIA MOTORS CZECH ve společnosti Havas PR Prague, kde poslední dva roky zodpovídala za korporátní komunikaci kolínské automobilky TPCA a řady dalších klientů z oblasti automotive. Bohaté zkušenosti z oboru načerpala také během svého devítiletého působení v Public Relations společnosti Toyota Motor Czech.

V nové pozici bude Kateřina Jouglíčková zodpovídat

– za strategické plánování a koordinaci PR a CSR aktivit s cílem dalšího posilování image značky Kia. V souvislosti s její expanzí na českém trhu se zaměří také na koordinaci regionálních PR aktivit dealerské sítě.

Kia se profiluje jako značka, která přináší zákazníkům řadu výjimečných benefitů

– jako je např. nejdelší komplexní záruka po dobu 7 let, revoluční způsob financování Kia Select, ojedinělá poprodejní péče Program 777 a to vše v duchu sloganu „The Power to Surprise“.

Více na www.kia.cz a www.kia-exPress.cz

# # #

KIA MOTORS CZECH

– je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence na českém trhu prodala více než 75 000 vozů. Kia má v České republice 70 autorizovaných prodejců a patří jí 6. místo na trhu. Sponzoruje žákovský fotbal a úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě.

Kia Motors Corporation

– výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 2,7 milionu automobilů v 9 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 150 zemích celého světa. Kia má dnes více než 47 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat přes 42 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalových organizací FIFA a UEFA.

 

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.

Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.

 

Kontakt:
CAR MOTORS MB
Praha 3, Koněvova 143
+420 737 209 090
prodej@carmotorsmb.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Světová premiéra elektromobilu Kia EV6 – Kia posouvá hranice elektrické mobility cestou inspirativního designu, dechberoucích výkonů a nápaditého prostoru

Světová premiéra elektromobilu Kia EV6...

EV6 je symbolem nové značky Kia a současně prvním akumulátorovým elektromobilem postaveným na nové vyhrazené platformě E-GMP pro elektromobily Volba z několika uspořádání hnacího ústrojí s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV6 představuje novou designovou filozofii značky

Kia EV6 představuje novou designovou...

Designová filozofie ‚Spojené protiklady‘ pro všechny budoucí vozy značky Kia Filozofie postavená na pěti pilířích: Výrazný jako příroda sama (Bold for Nature), Radost z rozumu (Joy for...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ‚Movement that inspires‘: Kia představuje nové záměry značky a strategii do budoucna

‚Movement that inspires‘: Kia...

Digitální prezentace odhaluje novou strategii značky a její ambice do budoucna Změna názvu společnosti z ‚Kia Motors‘ na ‚Kia‘ Firma uvádí do života svoji dlouhodobou strategii ‚Plán...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia odhaluje nové logo a celosvětový slogan značky na znamení smělé budoucí transformace

Kia odhaluje nové logo a celosvětový...

Kia oslavuje novou tvář a slogan hlásající budoucí přeměnu značky Nové logo obsahuje prvky ‚symetrie‘, ‚rytmu‘ a ‚vzestupu‘, zhmotňující sebedůvěru značky Kia a její zasazení o...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Rafael Nadal a Kia se spojili v úsilí inspirovat děti během pandemie

Rafael Nadal a Kia se spojili v úsilí...

Rafa Nadal si popovídal s dětmi ze své nadace o tom, jak si zachovat pozitivní myšlení v průběhu lockdownu, a vyprávěl jim, jak trénuje doma, aniž by vzal do ruky raketu. Společnost Kia Motors...