‘Kia Clubhouse’: nová iniciativa značky Kia s podporou Rafaela Nadala

  • Globální tenisový zážitek s cílem učinit tenis přístupnější
  • Zahajovací akce v Paříži poskytne dětem dovednosti a vybavení pro zažehnutí celoživotní vášně pro hru
  • Jako inspirace pro děti překvapuje svou účastí ambasador Kia Rafa Nadal
  • Iniciativa před nadcházejícími turnaji zavítá do metropolí po celém světě

Společnost Kia a Rafa Nadal se spojili, aby představili ‘Kia Clubhouse’, novou iniciativu zaměřenou na podporu lepší přístupnosti tenisu a inspiraci nové generace tenisových fanoušků. Zahajovací akce proběhla v Paříži za účasti 18 dětí z místní organizace Fête le Mur a šesti dětí z tenisového klubu Gennevillois, který vede děti ke sportu již od nejútlejšího věku. V souladu s filozofií značky Kia, tedy ‘Movement that inspires’, děti přivezla flotila vozidel Kia včetně prvního čistě elektrického modelu Kia EV6 a Sportage, nejpopulárnějšího SUV modelu značky Kia.

Po příjezdu děti obdržely uvítací balíček s tenisovým vybavením značky Babolat, které si mohou ponechat na památku a na podporu celoživotní lásky k tomuto sportu. Následně je překvapil Rafael Nadal, který se s nimi přišel osobně přivítat a popovídat si o tom, co jej samotného přivedlo v dětství k tenisu.

21násobný šampion grandslamových turnajů a globální ambasador značky Kia prohlásil: „Nadace Rafaela Nadala intenzivně podporuje děti, které to potřebují nejvíc. Vidíme, jaký dopad může mít tenis a sport obecně na vzdělání a výchovu dětí. Jsem proto velmi rád partnerem značky Kia v této iniciativě Kia Clubhouse, která si klade za cíl učinit tenis dostupnější pro více dětí po celém světě. Pevně věřím, že tato naše iniciativa inspiruje další, aby udělali totéž.“

V rámci zážitku Kia Clubhouse se děti zúčastnily řady aktivit, včetně mistrovské lekce dovedností a triků, kterou uvedl francouzský hráč freestyle tenisu Ben Simonet, a turnajové série vedené profesionální tenistkou Alizé Limovou. Nově nabyté dovednosti mohly děti hned vyzkoušet v různých výzvách a zápasech. Den zakončil přátelský turnaj a medailový ceremoniál.

Iniciativa Kia Clubhouse od příštího roku získá mezinárodní rozměr – rozjede se totiž za hranice, aby tento jedinečný zážitek zpřístupnila dětem ve všech hlavních tenisových metropolích světa.

Artur Martins, viceprezident, vedoucí představitel značky Kia a zákaznické divize, k tomu uvedl: „My v Kia věříme v to, že má smysl umožnit lidem žít naplno. Iniciativa Kia Clubhouse vznikla proto, aby poskytla prostor dětem, které by se k tenisu jinak neměly šanci dostat. Společně s Rafou Nadalem doufáme, že se nám podaří inspirovat děti z různých prostředí, aby trávily čas zdravě a smysluplně: venku a sportem.“

Fête le Mur je nezisková organizace se sídlem v Paříži, která podporuje přes 13 000 znevýhodněných dětí z více než 76 míst ve Francii a francouzských zámořských teritoriích. Jejím partnerem je světoznámý výrobce sportovního vybavení Babolat. Cílem iniciativy je prostřednictvím sportu, především tenisu, ukázat dětem bezpečnou cestu do života, pomoci jim začlenit se do společnosti a nalézt smysluplnou práci i náplň volného času.

Sledujte Kia na Twitteru @KIACzech

 

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PIA CZ spol.s.r.o., o.z. Auto Heller
Cihelní 3160/49b, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava
596 606 111
seat@autoheller.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Světová premiéra elektromobilu Kia EV6 – Kia posouvá hranice elektrické mobility cestou inspirativního designu, dechberoucích výkonů a nápaditého prostoru

Světová premiéra elektromobilu Kia EV6...

EV6 je symbolem nové značky Kia a současně prvním akumulátorovým elektromobilem postaveným na nové vyhrazené platformě E-GMP pro elektromobily Volba z několika uspořádání hnacího ústrojí s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV6 představuje novou designovou filozofii značky

Kia EV6 představuje novou designovou...

Designová filozofie ‚Spojené protiklady‘ pro všechny budoucí vozy značky Kia Filozofie postavená na pěti pilířích: Výrazný jako příroda sama (Bold for Nature), Radost z rozumu (Joy for...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ‚Movement that inspires‘: Kia představuje nové záměry značky a strategii do budoucna

‚Movement that inspires‘: Kia...

Digitální prezentace odhaluje novou strategii značky a její ambice do budoucna Změna názvu společnosti z ‚Kia Motors‘ na ‚Kia‘ Firma uvádí do života svoji dlouhodobou strategii ‚Plán...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia odhaluje nové logo a celosvětový slogan značky na znamení smělé budoucí transformace

Kia odhaluje nové logo a celosvětový...

Kia oslavuje novou tvář a slogan hlásající budoucí přeměnu značky Nové logo obsahuje prvky ‚symetrie‘, ‚rytmu‘ a ‚vzestupu‘, zhmotňující sebedůvěru značky Kia a její zasazení o...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Rafael Nadal a Kia se spojili v úsilí inspirovat děti během pandemie

Rafael Nadal a Kia se spojili v úsilí...

Rafa Nadal si popovídal s dětmi ze své nadace o tom, jak si zachovat pozitivní myšlení v průběhu lockdownu, a vyprávěl jim, jak trénuje doma, aniž by vzal do ruky raketu. Společnost Kia Motors...