Pouze v první divizi, v níž tentokrát startoval jen Jiří Jirovec se Škodou Octavia WRC 500, nevystoupil na stupně vítězů český jezdec. Ani nemohl, neboť Jirovec skončil na blátivé trati devátý a Pavel Koutný do Lousady pro potíže s motorem nového Fordu Focus WRC vůbec neodcestoval. Z původně avizovaných osmi nových Focusů nakonec startovaly pouze dva řízené Jernbergem a Hunsbedtem, ovšem ani jeden se neprosadil. Ostatní jezdci, Sällström, Kuypers, Iversen a Sterkens ještě nestačili své stroje připravit a evropský šampion 92 Will Gollop plánuje návrat na rallycrossové tratě až v polovině sezony.
Naproti tomu zbrusu nový a překrásný Peugeot 206 WRC přivezl Francouz Jean Luc Pailler, mistr Evropy 93, který tak po mnoha letech opustil značku Citroën. Té však i nadále zůstává věrný Švéd Kenneth Hansen, sedminásobný mistr Evropy.
Finále zcela jasně ovládl úřadující šampion Per Eklund ze Švédska, který rovněž představil nový Saab 9-3 a udělal tak první důležitý krok k obhájení evropského zlata. Cestu nebude mít jednoduchou, protože už dnes je jasné, že vynechá start na domácí trati v Arvice. Ve stejném termínu se pokusí se Saabem o výkonu přes 750 k zdolat bájnou horu Pikes Peak při závodě do vrchu. Účast v tomto podniku mu zaplatila firma Saab jako odměnu za loňský titul.
V Lousadě dojeli za švédskou legendou Nor Eivind Opland s Mitsubishi Carisma GT, Francouz Pailler, překvapivě Belgičan Franssen se Subaru Imprezza a Nor Martin Schanche, jehož Opel Astra G T 16 4×4 se oproti loňsku zbavil dětských nemocí. A nebude možná dlouho trvat a Mr.Rallycross vystoupí opět na „bednu“.
Druhou divizi vyhrál s přehledem Jaroslav Kalný před Vlastimilem Boháčkem (oba Peugeot 306), jenž si cestu do finále zkomplikoval v druhé rozjížďce, když svůj vůz otočil přes střechu. Úspěch Peugeotů dovršil třetí Benezet. Teprve za ním skončily oba nejrychlejší Citroëny Xsara loňského šampiona Magnuse Hansena a Pavla Novotného, šestý dojel Roman Častoral se Seatem Ibiza.
V nejmenší divizi 1400 si vedl nejlépe Němec Sven Seeliger, který se do rallycrossu vrátil po roční pause opět s Citroënem AX. Další dvě místa na stupních patřila Miroslavu Sýkorovi (Peugeot 106) a Milanu Peruthovi (VW Polo 1.4), když jeho týmový kolega Jaroslav Marchal po havárii v závodě nepokračoval.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií