Jean-Marc Gales, je lucemburské národnosti, vystudoval strojírenství na univerzitě v Karlsruhe a poté získal titul magistra v oboru vědeckého managementu na Imperial College v Londýně.
Svou kariéru začal v BMW, kde zastával různá místa v oddělení strategického plánování, koordinace a organizace skupiny. V roce 1998 přešel do společnosti Volkswagen, kde byl jmenován ředitelem strategického marketingu a poté marketingovým ředitelem skupiny. V roce 2003 nastoupil do skupiny General Motors jako generální ředitel pro lehké užitkové vozy a poté generální ředitel prodeje, marketingu a poprodejního servisu pro střední Evropu pro vozy Opel a Saab. V roce 2006 byl jmenován ředitelem světových prodejů ve společnosti Mercedes-Benz.
„Jsem hrdý, že budu stát v čele Citroënu, společnosti v plném rozmachu, kterého dosáhla díky své neochvějné dynamice, novému projektu značky, uváděním nových modelů, jako je v současnosti C3 Picasso a v budoucnosti řada DS. Ekonomický kontext sice nebyl nikdy tak obtížný jako dnes, ale společnost Citroën má velké přednosti, díky nimž vydrží a bude se dál rozvíjet. Jsou jimi její nabídka, její mezinárodní síť a její týmy,“ prohlásil Jean-Marc Gales v projevu ke svým spolupracovníkům.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.