Zákazníci se mohou těšit na dynamičtější design exteriéru, vyšší kvalitu a funkčnost interiéru. Lepší mechanické a aerodynamické vlastnosti přispějí k nižší spotřebě a nižším emisím CO2.
Nejvíce patrné změny se týkají přední části vozu. Zcela přepracovaná mřížka chladiče, světlomety a sestava nárazníku působí kompaktnějším dojmem a dodává vozu dynamičtější vzezření. Světlomety jsou štíhlejší a mají techničtější vzhled, přičemž tlumená světla jsou buď xenonová nebo halogenová (podle úrovně výbavy), dálková světla jsou halogenová.
Vzadu byla charakteristická vertikální světla modelu X-TRAIL modernizována a doplněna o technologii LED u obrysových a brzdových světel.
Profil vozu byl pozměně díky zvýšení průměru desetipaprskových kol na 18″, kola jsou navíc i širší (až 225/55/18) a dávají X-Trailu na silnici jistější postoj. Dostupné jsou také 17″ ráfky v novém pětipaprskovém provedení.
Rovněž interiér doznal změn nejen díky použití kvalitnějších materiálů. Řidič ocení lepší výhled z vozu, stejně jako čitelnost nového a kvalitnějšího hlavního přístrojového panelu s větším a zřetelnějším tachometrem a otáčkoměrem. Mezi těmito dvěma hlavními přístroji se nachází nový palubní počítač, poskytující řidiči mnoho praktických informací. Zlepšen byl rovněž systém vytápění, volitelnou součástí výbavy bude vyhřívání zadních sedadel se dvěma úrovněmi výkonu.
Novinkou je začlenění displeje zadní parkovací kamery do stropního zpětného zrcátka, což znamená, že i vozy bez navigace Nissan mohou nyní využívat výhod, které skýtá zadní parkovací kamera a systém indikace vzdálenosti. Displej s vysokým rozlišením se objeví ve zpětném zrcátku po zařazení zpátečky, lze ovšem kdykoli manuálně vypnout. Jas displeje se navíc automaticky upravuje podle intenzity okolního světla a obraz na displeji je proto vždy zřetelný.
Pod kapotou verze se vznětovým najdeme rovněž řadu vylepšení, jejichž výsledkem je nižší spotřeba, nižší emise a splnění požadavků normy Euro 5. Hlavní inovací je přidání dalšího vstřikovacího místa, čímž se jejich počet zvyšuje na sedm, přičemž hlava pístu byla upravena podle nového uspořádání vstřikovačů.
Manuální převodovka dostala nové převodové poměry, které zajišťují lepší kompromis mezi akcelerací, spotřebou energie a množstvím emisí. V automatické převodovce se podařilo dosáhnout nižšího tření. Nově přidanou funkcí je ukazatel doporučovaného přeřazení rychlostního stupně na obrazovce palubního počítače.
Optimalizované aerodynamické vlastnosti spodní části vozu a použití plášťů s nízkým valivým odporem se odráží ve výrazném snížení emisí CO2 a spotřeby paliva. Například u verze s motorem 2.0 dCi o výkonu 150 k s částicovým filtrem bylo dosaženo snížení emisí o 19 g na 171 g a snížení spotřeby paliva na 6,4 l z původních 7,1 l/km.
Inovované vozy X-Trail budou na českém trhu dostupné od konce září 2010.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií