- Nové technologie zlepšují užitné vlastnosti nových pneumatik na suché vozovce, brzdný výkon za mokra a ovladatelnost
- Technologie vyvinuté pro vozy s elektrickým pohonem snižují hlučnost a valivý odpor
- Nabízejí jistotu, ale i vzrušení z jízdy
Společnost Goodyear představuje nejnovější přírůstek oceňované prémiové řady vysoce výkonných (UHP) pneumatik Eagle F1. Nové pneumatiky Eagle F1 Asymmetric 6 jsou díky využití nových technologií, které zlepšují jejich užitné vlastnosti na suché vozovce, brzdný výkon a ovladatelnost za mokra, ale také vlastnosti potřebné pro možnost jejich využití na vozidlech s elektrickým pohonem, připraveny skutečně na cokoli.
Eagle F1 Asymmetric 6 byly navrženy tak, aby splňovaly požadavky široké škály různých vozů, včetně výkonných hatchbacků, kompaktních sportovních modelů, rodinných vozů, luxusních sedanů a sportovních kupé. Nabízejí řadu inovací odvozených z pneumatik Eagle F1 Asymmetric 5, které sklízely ceny v různých testech. Výsledkem jsou pneumatiky navržené tak, aby řidičům dodávaly jistotu a klid na základě brzdných vlastností a ovladatelnosti na mokré vozovce, ale současně jim také nabídly vzrušení z jízdy díky vynikajícím užitným vlastnostem na suchém povrchu a sportovnímu duchu.
Eagle F1 Asymmetric 6 poskytují ještě lepší užitné vlastnosti za sucha[1]. Jsou opatřeny adaptivní styčnou plochou a zdokonaleným tvarem vnitřku pneumatiky, který se přizpůsobuje změnám zatížení. Za standardních jízdních podmínek kopíruje kontaktní plocha pneumatiky normální jízdní stopu, ale při náročných jízdních operacích se dokáže podle potřeby zvětšovat. Přizpůsobuje se tedy stylu jízdy: to, že se může zvětšovat, má pro řidiče výhodu lepší přilnavosti a zpětné vazby v náročných situacích.
Za mokra umožňuje svrchní směs pneumatik Eagle F1 Asymmetric 6 s nápaditým novým komplexem pryskyřic lepší mikrokontakt s povrchem vozovky, což má pro řidiče přínos v podobě lepší přilnavosti na vlhké nebo mokré vozovce1. Goodyear tímto způsobem v pneumatikách Eagle F1 Asymmetric 6 využil technologii vyvinutou původně pro velmi vysoce pneumatiky UUHP (Ultra Ultra High Performance) s cílem, aby pracovaly stejně dobře na závodní dráze jako na silnicích. V případě pneumatik Eagle F1 Asymmetric 6 technologie zvyšuje pružnost pneumatik tak, aby odpovídala nebo lépe odolávala stupni hrubosti povrchu vozovky1. Komplex pryskyřic zvyšuje přilnavost pneumatik na silnici1. Všechny pneumatiky řad Goodyear jsou EV-ready, tedy vhodné pro vozidla s elektrickým pohonem, ale Eagle F1 Asymmetric 6 byly již navrženy speciálně přímo s ohledem na požadavky výrobců elektromobilů. Dezén omezující hlučnost snížil hodnotu vnější hlučnosti uvedenou na štítku o 1 dB, díky novému složení směsi mají pneumatiky zase nižší valivý odpor, což se projevuje pozitivně na dojezdu elektromobilu[2]. Díky tomu jsou nové pneumatiky plně připraveny na novou etapu osobní dopravy.
Laurent Colantonio, regionální technologický ředitel společnosti Goodyear v regionu Evropa, Blízký východ a Afrika: „Eagle F1 Asymmetric 6 jsou nejnovějším členem oceňované řady našich pneumatik Eagle F1. Díky klíčovým inovacím zlepšujících jejich užitné vlastnosti na suchém povrchu a brzdnou účinnost a ovladatelnost za mokra, jsou připraveny na použití v nejnáročnějších podmínkách a řidičům poskytují současně klid při jízdě i vzrušení z jízdy. Ve společnosti Goodyear jsme hrdí na to, že můžeme spolupracovat s předními výrobci vozidel při otevírání nové etapy mobility; proto Eagle F1 Asymmetric 6 splňují požadavky elektrických vozidel a jsou připraveny posouvat elektromobilitu dál a dál.“
Eagle F1 Asymmetric 6 budou nejprve během prvního čtvrtletí roku uvedeny na trh ve 28 rozměrech, další velikosti budou přibývat v dalším průběhu roku. Do roku 2023 budou Eagle F1 Asymmetric 6 k dispozici v nejméně 65 rozměrech od 17 do 22 palců.
V lednu byly uvedeny na trh nejoblíbenější pneumatiky rozměru 17 a 18 palců, během února a března se nabídka rozšiřuje o další pneumatiky v rozměrech 17, 18 a 19 palců. V dubnu přibudou i první 21palcové pneumatiky nové řady.
[1] Ve srovnání s předchozími Eagle F1 Asymmetric 5. Interní testy, rozměr 225/45R17, testovací vůz: Volkswagen Golf 8, testovací lokalita: Mireval Test Track.
[2] Snížení valivého odporu a hlučnosti ve srovnání s předchozími Eagle F1 Asymmetric 5.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií