Časopis Auto Bild allrad vyhodnotil vysoce výkonné (UHP) pneumatiky značky Goodyear jako celkově nejvýkonnější testované pneumatiky.
Eagle F1 Asymmetric 3 pravidelně bodují v nejrůznějších testech
Auto Bild allrad se k jejich výsledkům připojil také pochvalou, že jde o „velmi vyvážené“ silniční pneumatiky. Při brzdění na suchém povrchu se Eagle F1 Asymmetric 3 při testu umístily na druhé příčce s brzdnou vzdáleností 34,8 metru z rychlosti 100 km/h, na mokru dosáhly rovněž na druhé místo s brzdnou vzdáleností 47,7 metrů z rychlosti 100 km/h.
Pneumatiky si dobře vedly také v testu aquaplaningu
– v němž si vysloužily přívlastek „vynikající“ na mokrém povrchu, a umístily se jako druhé jak při jízdě na přímém úseku, tak i v zatáčkách. Pokud jde o aquaplaning na štěrku, skončily Eagle F1 Asymmetric 3 jako třetí.
Silný záběr
Výsledky testů dokládají klíčové rysy a přednosti nových pneumatik Goodyear. Technologie aktivního brzdění zvyšuje jejich styčnou plochu s povrchem a přilnavost při brzdění, což se projevuje kratší[2] brzdnou dráhou. Jejich nová směs s přídavkem složky zvyšující přilnavost a nové adhezní pryskyřičné složky zkracuje brzdnou dráhu[3] a je zárukou přesného ovládání. Nová zesílená konstrukce odlehčené pneumatiky přispívá k lepší ovladatelnosti, vysoké účinnosti v zatáčkách, rovnoměrnému opotřebovávání a palivové účinnosti[4].
O společnosti Goodyear
Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 66 000 pracovníků a své výrobky vyrábí ve 48 závodech v 21 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.
Více informací o společnosti Goodyear a jejích produktech na:
[1] Test: Auto Bild allrad, Německo, číslo 4 z 1. března 2017
Testovaný rozměr: 235/50R18, testovací vozidlo: VW Tiguan, testovací dráha: GY San Angelo / Conti Uvalde, testované pneumatiky: Eagle F1 Asymmetric 3, Bridgestone Dueler H/P Sport, Continental Premiumcontact 6, Dunlop SP Quattro Maxx, Hankook Ventus S1 evo², Kumbo Crugen HP91, Maxxis Premitra 5, Michelin Primacy 3, Star Performance SUV-1, Vredestein Ultrac Satin. http://www.autobild.de/artikel/sommerreifen-test-2017-235-50-r-18-11392315.html