- Carlos Tavares zdůraznil význam Indie jako klíčového rostoucího trhu a strategického dodavatelského centra
- Dlouhodobý závazek v souladu se strategickým plánem Dare Forward 2030 a iniciativou indické vlády „Make in India“
- Skupina Stellantis investovala od roku 2015 do svých aktivit v Indii více než jednu miliardu EUR
- Nové modely značek Jeep® a Citroën vytvářejí základ pro solidní růst a nabízejí zákazníkům větší možnosti volby
Carlos Tavares během své komunikace s médii zdůraznil strategický význam Indie pro skupinu Stellantis a svou vizi rozvoje aktivit v této zemi v souladu s globálním strategickým plánem Dare Forward 2030.
Společnosti, které dnes tvoří skupinu Stellantis, investovaly od roku 2015 více než jednu miliardu EUR do rozvoje udržitelných aktivit a rozvoje svých značek v Indii. Strategie skupiny Stellantis v Indii je v dokonalém souladu s iniciativou indické vlády vedené premiérem Naréndry Módím „Make in India“, jejímž cílem je rozvoj automobilového průmyslu.
Indie je hlavním dodavatelským centrem pro vozy, komponenty a technologie pro mobilitu, a proto zde také probíhá většina aktivit skupiny Stellantis v oblasti informačních a komunikačních technologií. Stellantis India je díky své rozmanité talentové základně a rozsáhlým zkušenostem v oblasti výzkumu, vývoje a inženýrství důležitou součástí skupiny.
„Jsme odhodláni rozvíjet a posilovat naši přítomnost v Indii a učinit z této strategické země hlavní pilíř našich globálních ambicí v rámci plánu Dare Forward 2030,“ uvedl Carlos Tavares, generální ředitel skupiny Stellantis. „Jsem hrdý na našich 2 500 indických zaměstnanců, kteří každodenně pracují na tom, aby se skupina Stellantis stala významným subjektem v automobilovém průmyslu a nabízela indickým spotřebitelům čistá, bezpečná a cenově dostupná řešení mobility a zároveň připravovala půdu pro udržitelnou budoucnost pro další generace.“
Skupina Stellantis provozuje v Indii tři výrobní závody (Ranjangaon, Hosur, Tiruvallur), centrum ICT (Hajdárábád), softwarové centrum (Bangalúr) a dvě výzkumná a vývojová centra v Čennaí a Puné.
Digitální centrum v Indii se stalo jednou z největších interních poboček skupiny Stellantis zaměřených na ICT a digitální aktivity skupiny.
Výrobní závody a zařízení R&D již vyrábějí a vyvážejí komponenty a vozidla pro různé trhy mimo Indii. V plánu je rozšíření dodávek motorů, převodovek a komponentů pro další mezinárodní trhy.
Ofenziva skupiny Stellantis „Make in India“ tím nekončí. Indie je jedinou zemí, která vyrábí čtyři modely Jeep mimo Severní Ameriku (Wrangler, Compass, Meridian a Grand Cherokee), stejně jako Citroen C5 Aircross mimo Francii. V roce 2022 se indičtí zákazníci budou moci seznámit s nejnovějšími modely Jeep® Meridian a Jeep® Grand Cherokee a také s novým Citroënem C3, který je navržen, vyvinut a vyráběn v Indii pro domácí i exportní trhy. Tyto výrobky posílí základy růstu skupiny a zároveň zvýší povědomí o modelech, které Stellantis v Indii prodává.
Kromě toho hodlá skupina Stellantis rozšířit svou dodavatelskou základnu v Indii tak, aby splňovala mezinárodní standardy kvality a zvýšila konkurenceschopnost Indie v globálním automobilovém sektoru.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií