Fernando Alonso a Logitech G vytváří elitní e-sportovní tým FA Racing

FA Racing ve spolupráci s Logitech G představuje nový elitní simracingový tým pro sezónu 2019.

Fernando Alonso, dvojnásobný mistr světa Formule 1 a vítěz závodů 24 hodin Le Mans a Rolex 24 Daytona, a Logitech G, přední inovátor herních technologií a produktů, tento týden představili e-sportovní tým FA Racing Logitech G pro 2. sezónu jejich spolupráce. Tento tým se zúčastní světových e-sportovních soutěží na několika platformách v různých hrách včetně iRacing, Project Cars 2, Gran Turismo, rFactor2 a DiRT 2.0. 

Oznámení druhého ročníku partnerství FA Racing a Logitech G podtrhuje společnou vizi a snahu zdokonalovat závodní simulátory, vyvíjet nejlepší vybavení a technologie pro milovníky závodních her a podporovat dovednosti, nadšení a soupeření špičkových jezdců.

V rámci partnerství se společností Logitech G bude tým FA Racing soutěžit za použití herního vybavení od Logitech G a zapojí se do procesu návrhu a vývoje nových produktů a technologií Logitech G.

„Jsem rád, že mohu představit skupinu talentovaných jezdců, kteří budou reprezentovat můj tým v sezóně 2019,“ řekl majitel týmu Fernando Alonso. „Vybral jsem pečlivě některé skvělé mladé talenty, kteří jsou připraveni pokračovat v dobývání úspěchů pro náš tým. Naším partnerem bude i nadále společnost Logitech G, která nám poskytne veškeré potřebné herní vybavení a technologie, abychom mohli být plně připraveni na svou druhou závodní sezónu i další akce. V této sezóně oznámíme také další zajímavá partnerství a globální projekty, které rozšíří vliv našeho týmu po celém světě.”

Prvním významným přírůstkem do týmu je Jamie Chadwicková, britská vítězka závodů F3 a MRF a také jezdkyně šampionátu W-Series. Chadwicková bude soutěžit s týmem na závodním simulátoru iRacing, aby ke svým úspěchům na závodních tratích přidala další i v oblasti e-sportů.

„Simracing překonal rozdíl mezi hrou a skutečnými závody formulí, pokud jde o strategii, soupeření a dovednosti,“ vysvětlila Jamie Chadwicková. „Připojit se k Alonsovu týmu spolu s dalšími skvělými spoluhráči mi umožní využít zkušenosti a dovednosti z reálných závodů při soutěžích v jedné z nejrychleji rostoucích kategorií závodních e-sportů. S pomocí spoluhráčů se budeme snažit vybojovat další vítězství pro tým FA Racing.“

Kromě Chadwickové potvrdili svoji účast v celosvětovém e-sportovním Alonsovu týmu FA Racing také tito závodníci:

  • Diego Ruiloba – Během roku 2018 si Ruiloba upevnil svoji pozici jednoho z nejlepších španělských závodníků účastí a výhrami v několika kvalifikačních a mistrovských finále. Diego je přirozeným talentem a vítězem soutěže FA Racing Liberbank Challenge v roce 2018, což je vyhledávací platforma týmu na španělském trhu.
  • Xiang Gao – 26letý závodník z Číny přináší do týmu zkušenosti deseti let ze simulovaných a šesti let skutečných automobilových závodů. V roce 2018 byl účastníkem závěrečného finále závodů McLaren Shadow.
  • Matt Malone – Jeden z největších a nejoblíbenějších streamerů ze závodů na herním simulátoru iRacing v Severní Americe. Jeho videa je možné vidět na sítích YouTube, TWITCH a dalších.
  • Alexander Dornieden – 24letý profesionální simracer z Německa a šampion e-sportovních závodů WTCC.
  • Ebrahim Almubarak – Úspěšný simracer v mnoha herních titulech, který si vydobyl postavení v závěrečném finále McLaren Shadow tím, že porazil ostatní účastníky ze Středního východu.
  • Kristian Kwietniewski – Tento 25letý hráč zazářil na herní scéně v roce 2018, když překonal všechny soupeře na Logitech G Challenge v Evropě, aby získal místo v semifinále McLaren Shadow v roce 2018.

„Simracing je rychle se rozvíjející žánr, kde musíte neustále bojovat, abyste si udrželi svoje postavení,“ říká Vincent Borel, vedoucí oddělení Gaming Simulation v Logitech G. „Spolupráce s Fernandem a jeho závodním týmem nám pomůže ukázat, jak jsou simracingové závody atraktivní, a zároveň vytvořit nejlepší závodní herní vybavení na trhu.“ 

Kdo je Fernando Alonso

O Fernandu Alonsovi by se dalo říci, že posouvá hranice a dosahuje neuvěřitelných výkonů. Poté, co ho již v dětství zaujaly motokáry, prokázal svoje ambice a schopnosti tím, že se v roce 1996 stal juniorským mistrem světa závodu motokár. Jeho talent byl brzy rozpoznán a jeho dlouhotrvající vztah se závody Formule 1 začal v roce 2005 a 2006 dvěma tituly mistra světa Formule 1. V té době se stal nejmladším držitelem tohoto titulu a dokázal ho dokonce příští rok obhájit. Nyní Fernando závodí za Toyotu ve vytrvalostních závodech World Endurance Championship (WEC) a za McLaren v letošním závodu Indy500.

 

 

 

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny jsou ještě výhodnější

Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny...

Toyota vyrukovala s jarní ofenzivou. Velkou část modelů lze pořídit s ještě větším zvýhodněním. V akční nabídce je teď také Prius s plug-in hybridním pohonem nebo Highlander. Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je zcela novým modelem pro nový trh značky Lexus v Evropě. Má ambice změnit pravidla hry a stát se klíčovým modelem k dalšímu růstu značky v tomto regionu. LBX, dosud nejkompaktnější...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Peugeot 208, ikonický drobek a nejprodávanější vůz v Evropě v roce 2022, dostal nový outfit. Modernizací se stává ještě neodolatelnějším, zejména pak jeho elektrická verze E-208, která...