Všechny vozy jsou testovány v extrémních podmínkách, aby byla prověřena jejich spolehlivost za všech okolností; nyní je na řadě nový SEAT Ateca.
Celkem 50 inženýrů a 40 vozů
– je připraveno ujet 25 000 kilometrů a absolvovat 80 testů v pouštní oblasti na jihu Španělska, kde se denní teploty běžně vyšplhají až k 45 °C ve stínu. Čeká je extrémní letní testování, jeden z nejnáročnějších zkušebních programů pro osobní vozy, skutečný „výcvikový tábor pro nováčky“, který trvá tři týdny.
Dnes je na řadě SEAT Ateca. A jaké extrémní testy na tato vozidla čekají? Zde je několik příkladů.
– test trakce a sjíždění strmých svahů
Zkouška činnosti protiprokluzového systému a asistenta pro sjíždění strmých svahů HDC (Hill Descent Control) probíhá během sjíždění svahů se sklonem až 35 %. HDC umožňuje bezpečnou jízdu ze svahu, aniž by řidič musel ovládat pedál brzdy, a v případě nutnosti automaticky aktivuje systém ABS.
– test s přívěsem
Při jízdě s přívěsem se zvyšuje riziko ztráty ovladatelnosti vozidla. Tento test ověřuje funkčnost systému pro stabilizaci přívěsu TSP (Trailer Stability Program), který přispívá k udržení jízdní stability celé soupravy.
– test pro eliminaci rušivých zvuků
Běžný automobil má více než 3000 dílů. Tento test zaručuje, aby všechny komponenty pracovaly v dokonalé harmonii a nezpůsobovaly žádné rušivé zvuky pro cestující bez ohledu na druh nebo stav povrchu vozovky.
– test v prašném prostředí
Vozidlo vpředu projíždí pouští a zvedá velká oblaka prachu, jimiž projíždí bezprostředně následující vozidlo, u něhož je testována životnost vzduchového filtru.
– test na šotolině
Vozidla ujedou 3000 kilometrů na specifickém okruhu se šotolinovým povrchem. Po testu je analyzován vliv šotoliny na stav celé spodní části vozu, podběhů kol a vnějších i vnitřních ploch nárazníků. Cílem je zajistit odolnost všech dílů po celou dobu životnosti vozidla.
Vozidla byla po dobu téměř jednoho měsíce
– podrobována více než 80 různým zkouškám ve všech možných konfiguracích, aby nebylo nic ponecháno náhodě. Díky extrémnímu testování, které zajišťují stovky inženýrů a techniků po celém světě, si mohou být řidiči vozů SEAT jisti spolehlivým provozem na jakýchkoli cestách kdekoli na světě. Dalším úkolem bude zimní testování.
Video z testování:
SEAT je jedinou společností ve Španělsku
– v odvětví automobilového průmyslu s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží více než 80 % své výroby a působí ve více než 75 zemích. V roce 2015 dosáhl SEAT historicky nejvyšších výnosů z prodeje ve výši více než 8,3 miliardy EUR a na celém světě poprvé od roku 2007 prodal více než 400 000 vozidel.
Skupina SEAT zaměstnává více než 14 000 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech Barcelona, El Prat de Llobregat a Martorell, kde vyrábí velmi úspěšné modelové řady Ibiza a Leon. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod v Portugalsku, vozy Mii vyrábí závod na Slovensku, Toledo a Ateca vznikají v České republice.
Nadnárodní společnost disponuje jako největší průmyslový investor do výzkumu a vývoje ve Španělsku také Technickým Centrem, v němž pracuje 1000 inženýrů na vývoji inovativní automobilové techniky. V souladu s vyhlášenou strategií důsledné ochrany životního prostředí odpovídají veškeré aktivity společnosti SEAT kritériím trvale udržitelného rozvoje, a to se zvláštním zřetelem na snižování emisí CO2 a efektivní využívání energií.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií